Plötsligt en dag händer det :-)
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Plötsligt en dag händer det :-)

    Ella har nån gång velat sitta på toaring och nån enstaka gång på pottan, men det har inte kommit en droppe. Det har varit lite jobbigt också för hon tar gärna av sig blöjan och sen kissar hon i byxorna efter ett tag. Det jobbiga är att hon har lite sår av allt kliande i knävecken så det gör så klart ont när hon kissar på sig. Men så igår kväll hade hon också tagit av sig blöjan och jag kunde nästan gissa på att hon verkade kissnödig. Så jag sa till henne att gå till toan och kissa på pottan. Hon gick dit och lyckades (hörde hur hon tömde pottan i toan). Hon var hur glad som helst över det och bara skuttade! Vi föräldrar blev också glada :-) Hoppas att det inte ska dröja alltför länge innan hon blir blöjfri nu.
  2. 1
    Plötsligt en dag händer det :-) Ella har nån gång velat sitta på toaring och nån enstaka gång på pottan, men det har inte kommit en droppe. Det har varit lite jobbigt också för hon tar gärna av sig blöjan och sen kissar hon i byxorna efter ett tag. Det jobbiga är att hon har lite sår av allt kliande i knävecken så det gör så klart ont när hon kissar på sig. Men så igår kväll hade hon också tagit av sig blöjan och jag kunde nästan gissa på att hon verkade kissnödig. Så jag sa till henne att gå till toan och kissa på pottan. Hon gick dit och lyckades (hörde hur hon tömde pottan i toan). Hon var hur glad som helst över det och bara skuttade! Vi föräldrar blev också glada :-) Hoppas att det inte ska dröja alltför länge innan hon blir blöjfri nu.
  3. *happy83*
    #2

    :)

    Har var de samma igår, Jag blev lika glad som dottern. Haha. Hejja våra barn. Kram
  4. 2
    :) Har var de samma igår, Jag blev lika glad som dottern. Haha. Hejja våra barn. Kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Jaha, vad roligt att de valde att göra det på samma dag :-) Kul!
  6. 3
    Jaha, vad roligt att de valde att göra det på samma dag :-) Kul!
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    Heja heja!!
    Nu dröjer det nog inte länge förren ni kan skippa blöjan helt
  8. 4
    Heja heja!!
    Nu dröjer det nog inte länge förren ni kan skippa blöjan helt
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Hurra hurra! Vad härligt!
  10. 5
    Hurra hurra! Vad härligt!
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6
    Heja Ella!! Så kul att hon kommit på hur man gör!
  12. 6
    Heja Ella!! Så kul att hon kommit på hur man gör!

Liknande trådar

  1. Plötsligt händer det...
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 18:23
  2. Plötsligt händer det
    By fru_bill in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 17:21
  3. plötsligt händer det
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 19:58
  4. Plötsligt händer det.......
    By trean bf 10/6 in forum _0706 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 21:45
  5. Plötsligt så händer det!
    By -Mian- in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 18:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar