God jul!
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    God jul!

    En riktigt god jul till alla fina julianer och mammor!

    Kram Frk M och Astrid
  2. 1
    God jul! En riktigt god jul till alla fina julianer och mammor!

    Kram Frk M och Astrid
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Tusen tack! och detsamma =)
  4. 2
    Tusen tack! och detsamma =)
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Detsamma!! Hoppas alla haft en underbar jul!
    Här tog vi vid med födelsedagsfirande igår på juldagn så det går i ett
  6. 3
    Detsamma!! Hoppas alla haft en underbar jul!
    Här tog vi vid med födelsedagsfirande igår på juldagn så det går i ett
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4

    Tredje julen

    I år har min dotter verkligen hängt med på julfirandet. Hon pratar om allt som hänt, om tomtar, pepparkakor, julgranar...

    Det första hon sa när hon vaknade på juldagsmorgonen var "Min tomte kom." och "Många paket."

    Nu sitter hon på golvet och tittar i julklappsboken "Lilla prinsessan".

    Vi har haft en fin jul, fastän snön nästan hann smälta bort redan före julafton. Långledigt för oss båda, dvs nästan en vecka utan arbete och förskola. Tid tillsammans. Men i dag känner jag att det ska bli skönt att återgå till vardagen igen. Det blir väldigt intensivt med en tvååring emellanåt.

    Kommande vecka blir kort, bara måndag till onsdag sedan ledigt igen för nyårsfirande.

    Hur har ni andra gjort med ledighet under jul och nyår? Jag bestämde mig för att arbeta måndag till onsdag i både jul- och nyårsveckan men vi blev förkylda så förra veckan blev det "ledigt" från tisdag. Trots snuva har vi mått ok. I går var jag lite matt så då stannade vi inne men i dag måste vi verkligen komma ut så dottern får rasa av sig lite.

    Vi har ingen snö alls kvar i Skåne nu men vi hann åka pulka ett par gånger iaf. Jag köpte en tvillingpulka så vi kunde åka tillsammans. Det var jättekul men jag hade ganska ont i kroppen efteråt. När man närmar sig 43 så är man lite stel här och var.

    God fortsättning på helgen önskar jag er alla julianföräldrar och barn.
  8. 4
    Tredje julen I år har min dotter verkligen hängt med på julfirandet. Hon pratar om allt som hänt, om tomtar, pepparkakor, julgranar...

    Det första hon sa när hon vaknade på juldagsmorgonen var "Min tomte kom." och "Många paket."

    Nu sitter hon på golvet och tittar i julklappsboken "Lilla prinsessan".

    Vi har haft en fin jul, fastän snön nästan hann smälta bort redan före julafton. Långledigt för oss båda, dvs nästan en vecka utan arbete och förskola. Tid tillsammans. Men i dag känner jag att det ska bli skönt att återgå till vardagen igen. Det blir väldigt intensivt med en tvååring emellanåt.

    Kommande vecka blir kort, bara måndag till onsdag sedan ledigt igen för nyårsfirande.

    Hur har ni andra gjort med ledighet under jul och nyår? Jag bestämde mig för att arbeta måndag till onsdag i både jul- och nyårsveckan men vi blev förkylda så förra veckan blev det "ledigt" från tisdag. Trots snuva har vi mått ok. I går var jag lite matt så då stannade vi inne men i dag måste vi verkligen komma ut så dottern får rasa av sig lite.

    Vi har ingen snö alls kvar i Skåne nu men vi hann åka pulka ett par gånger iaf. Jag köpte en tvillingpulka så vi kunde åka tillsammans. Det var jättekul men jag hade ganska ont i kroppen efteråt. När man närmar sig 43 så är man lite stel här och var.

    God fortsättning på helgen önskar jag er alla julianföräldrar och barn.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    God fortsättning!
    Vi är hemma, här har snöat ca 30-40 cm igår morse så det är _verkligen_ vinterväder.
  10. 5
    God fortsättning!
    Vi är hemma, här har snöat ca 30-40 cm igår morse så det är _verkligen_ vinterväder.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar