Vänta och vänta och vänta... *suck*
_1009 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2009
    #1

    Vänta och vänta och vänta... *suck*

    Nu är julen över och så även ÄL för mig. Nu är det bara att vänta och vänta... *suck* Har tre på jobb som är gravida, skulle gärna vara den 4:e. Men men, får ju vänta och testa till efter nyår, har BIM 5/1 så efter nyår borde väl bli lagom att testa. Hoppas iaf på att få hamna i denna gruppen! =)

    Gott nytt år på er alla! Kram
  2. 1
    Vänta och vänta och vänta... *suck* Nu är julen över och så även ÄL för mig. Nu är det bara att vänta och vänta... *suck* Har tre på jobb som är gravida, skulle gärna vara den 4:e. Men men, får ju vänta och testa till efter nyår, har BIM 5/1 så efter nyår borde väl bli lagom att testa. Hoppas iaf på att få hamna i denna gruppen! =)

    Gott nytt år på er alla! Kram
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    Visst är det segt att vänta!

    Jag har bim den 1/1, men funderar på att köpa ett rfsu och testa redan om ett par dagar. Kan ju visa något
  4. 2
    Visst är det segt att vänta!

    Jag har bim den 1/1, men funderar på att köpa ett rfsu och testa redan om ett par dagar. Kan ju visa något
  5. Hoppas på Lillfnutt
    #3
    Jag har också funderat på att testa med rfsus extra känsliga. Men efter lite googlande sent igår kväll så valde jag ändå att skaffa hem cb istället. Det verkar som om rfsu testen är lite för svaga ibland och att cb ger ett lika bra - om inte bättre - resultat. Det mesta om detta läste jag på familjeliv. Massamassa trådar om det där, hihi.

    Hur går det för dig, har du testat ännu alls? Om du har bim om 4 dagar eller så så kaaan det ju visa någonting redan nu
  6. 3
    Jag har också funderat på att testa med rfsus extra känsliga. Men efter lite googlande sent igår kväll så valde jag ändå att skaffa hem cb istället. Det verkar som om rfsu testen är lite för svaga ibland och att cb ger ett lika bra - om inte bättre - resultat. Det mesta om detta läste jag på familjeliv. Massamassa trådar om det där, hihi.

    Hur går det för dig, har du testat ännu alls? Om du har bim om 4 dagar eller så så kaaan det ju visa någonting redan nu

Liknande trådar

  1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-05-23, 07:21
  2. Vänta, vänta, vääääntaa...
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-15, 13:19
  3. Angående Vänta och Vänta Mera ;-)
    By Annika60 in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-01-20, 06:50
  4. Vänta barn/ Vänta missfall
    By Zulu Flower in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-03-14, 21:08
  5. Att vänta eller inte vänta...
    By Kanin in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 17:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar