Mitt i ÄL tider med en fundering...
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Mitt i ÄL tider med en fundering...

    Vad tror ni om detta?!?!

    Jag räknade ut att jag skulle ha ÄL den 23, men, kännde absolut ingenting i magen då.. Inte heller den 24 kännde jag något i magen, DOCK, så på kvällen den 25 kännde jag lite mol i magen, fanns ingen möjlighet för mig och sambon att få till de, såå.. idag känner jag lite lätt mol.. o frågan är ju..
    Tror ni att de är för sent, eller är de bara köra på??

    Alltså, vi ska ju köra på.. tänkte bara..
    Se vad ni tycker liksom, hade ni kännt att hoppet va ute??
    Eller hade ni klammrat er fast vid de o inte gett upp förrän när kärringen kommer på besök i januari?

    Hmmm....

    Kramar till er alla, i snöovädret!!
  2. 1
    Mitt i ÄL tider med en fundering... Vad tror ni om detta?!?!

    Jag räknade ut att jag skulle ha ÄL den 23, men, kännde absolut ingenting i magen då.. Inte heller den 24 kännde jag något i magen, DOCK, så på kvällen den 25 kännde jag lite mol i magen, fanns ingen möjlighet för mig och sambon att få till de, såå.. idag känner jag lite lätt mol.. o frågan är ju..
    Tror ni att de är för sent, eller är de bara köra på??

    Alltså, vi ska ju köra på.. tänkte bara..
    Se vad ni tycker liksom, hade ni kännt att hoppet va ute??
    Eller hade ni klammrat er fast vid de o inte gett upp förrän när kärringen kommer på besök i januari?

    Hmmm....

    Kramar till er alla, i snöovädret!!
  3. Längtar efter 2an
    #2
    Jag säger: Kör på! Jag hade absolut inte kännt att hoppet var ute. Du känner ju helt klart din kropp bäst, och har du lite molvärk idag - ja, då betyder det säkert att ÄL var lite sen den här månaden.

    Är avundsjuk på er som känner av er ÄL så tydligt, jag känner aldrig nåt! Tack och lov för ÄL-test.
  4. 2
    Jag säger: Kör på! Jag hade absolut inte kännt att hoppet var ute. Du känner ju helt klart din kropp bäst, och har du lite molvärk idag - ja, då betyder det säkert att ÄL var lite sen den här månaden.

    Är avundsjuk på er som känner av er ÄL så tydligt, jag känner aldrig nåt! Tack och lov för ÄL-test.
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3

    Haha, vi pratade nyss här hemma...

    och kom fram till att två omgångar ikväll borde väl göra susen..
    så, så fort barnet sover, kör vi första omgången, sen blir de efter filmen som sambon min hyrt för kvällen..
    Änglar och demoner blev de... Drygt 2 timmar.. Tröta är vi.. men, film och sex blir de! Haha...

    Ja du.. ibland kan jag nästan önska att jag inte kännde av den..
    Men, pga endon, så känner jag den jätte tydligt! De kan bli lite jobbigt faktiskt, men är ändå tacksam för att jag känner den.. Har faktiskt varit månader då jag inte kännt något o kännt mig förtvivlad och helt vilsen..
    O så vill jag inte ha de jämt...

    Säger som du! Tack gode gud för att de finns ÄL-test!!

    Kramar!!!
  6. 3
    Haha, vi pratade nyss här hemma... och kom fram till att två omgångar ikväll borde väl göra susen..
    så, så fort barnet sover, kör vi första omgången, sen blir de efter filmen som sambon min hyrt för kvällen..
    Änglar och demoner blev de... Drygt 2 timmar.. Tröta är vi.. men, film och sex blir de! Haha...

    Ja du.. ibland kan jag nästan önska att jag inte kännde av den..
    Men, pga endon, så känner jag den jätte tydligt! De kan bli lite jobbigt faktiskt, men är ändå tacksam för att jag känner den.. Har faktiskt varit månader då jag inte kännt något o kännt mig förtvivlad och helt vilsen..
    O så vill jag inte ha de jämt...

    Säger som du! Tack gode gud för att de finns ÄL-test!!

    Kramar!!!

Liknande trådar

  1. Tider
    By baby bee in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-22, 19:58
  2. Mitt-i-natten-fundering
    By mej76 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-03-15, 10:15
  3. Mitt i natten fundering... (OT?)
    By Anonym in forum Separation
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-13, 22:01
  4. Fundering kring sport nu i OS tider.
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 18:06
  5. Nya tider
    By bettis in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-02, 21:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar