blöjbyten
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Nov 2009
    #1

    blöjbyten

    Hej igen
    då var det dags att be om tips och råd igen
    den här gången funderar jag över blöjbyten.
    Bor i en tvåa och har inte plats för några stora anordningar. Hur byter ni/ska ni göra? uppblåsbar som man kan lägga på golv, bord eller vad som passar?
  2. 1
    blöjbyten Hej igen
    då var det dags att be om tips och råd igen
    den här gången funderar jag över blöjbyten.
    Bor i en tvåa och har inte plats för några stora anordningar. Hur byter ni/ska ni göra? uppblåsbar som man kan lägga på golv, bord eller vad som passar?
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    Vi hade ett som man satte över badkaret. Behändigt med vatten inärheten, tog ingen plats o var lätt att ta ner när man skulle bada.
  4. 2
    Vi hade ett som man satte över badkaret. Behändigt med vatten inärheten, tog ingen plats o var lätt att ta ner när man skulle bada.
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Jag skulle tipsa om väggskötbord helt enkelt om du har någon bra vägg att sätta den på. du kan såklart lägga en uppblåsbar på en säng eller något, men risken är stor att du får ont i ryggen i slutändan..
  6. 3
    Jag skulle tipsa om väggskötbord helt enkelt om du har någon bra vägg att sätta den på. du kan såklart lägga en uppblåsbar på en säng eller något, men risken är stor att du får ont i ryggen i slutändan..
  7. Anonym
    #4
    hejsan...skötbord är överskattat! det går lika bra med ett uppblåsbart (tex ikea) som du kan lägga på tex sängen bordet soffan när ni ska byta på bebben! Enkelt, billigare och praktiskare då man faktiskt inte använder skötbordet så länge ändå..Lycka till i djungeln
  8. 4
    hejsan...skötbord är överskattat! det går lika bra med ett uppblåsbart (tex ikea) som du kan lägga på tex sängen bordet soffan när ni ska byta på bebben! Enkelt, billigare och praktiskare då man faktiskt inte använder skötbordet så länge ändå..Lycka till i djungeln
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5
    Håller helt med! Treans skötbord stod bara och samlade damm på övervåningen medan vi bytte blöja på handdukar och filtar lite här och där. Nu väntar jag fyran och tänker verkligen inte montera upp något nytt skötbord.
  10. 5
    Håller helt med! Treans skötbord stod bara och samlade damm på övervåningen medan vi bytte blöja på handdukar och filtar lite här och där. Nu väntar jag fyran och tänker verkligen inte montera upp något nytt skötbord.
  11. Medlem sedan
    Jan 2010
    #6
    En dyna till en trädgårdsstol (en sån som är plastad på ena sidan) på golvet är toppen, då kan inte bebisen rulla av, och det sparar plats. Bara att vika ihop och gömma tex bakom soffan. Eller en stor bit plastad frotté och en handduk på sängen. Jag ska absolut inte ha skötbord till trean, helt onödigt. Enda fördelen är att man har klädförvaring till vissa, men det kan man ju ha någon annan stans ändå.
  12. 6
    En dyna till en trädgårdsstol (en sån som är plastad på ena sidan) på golvet är toppen, då kan inte bebisen rulla av, och det sparar plats. Bara att vika ihop och gömma tex bakom soffan. Eller en stor bit plastad frotté och en handduk på sängen. Jag ska absolut inte ha skötbord till trean, helt onödigt. Enda fördelen är att man har klädförvaring till vissa, men det kan man ju ha någon annan stans ändå.

Liknande trådar

  1. Blöjbyten...
    By Barr in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-14, 10:31
  2. blöjbyten...
    By Petra-p3a in forum _0807 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 10:40
  3. Blöjbyten
    By Gafsan in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-09-27, 19:45
  4. det där med blöjbyten
    By PinkDaisy in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-13, 20:56
  5. blöjbyten...
    By Fläderblomma in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-05-29, 17:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar