Nervös väntan...
_1009 Septemberbarn
  1. En till?
    #1

    Nervös väntan...

    Vill höra hit!

    På nyårsafton har jag BIM. Bara tre dagar kvar... Jag har INGA symtom på ev. graviditet, men kan inte låta bli att hoppas. Eller jo, lite symtom faktiskt... Har sprungit på toa & kissat flera gånger inatt. :O Men det kan ju lika gärna vara för att mensen är på gång. Hoppas inte! Hur ska jag kunna hålla mej från att testa innan 31/12?!
  2. 1
    Nervös väntan... Vill höra hit!

    På nyårsafton har jag BIM. Bara tre dagar kvar... Jag har INGA symtom på ev. graviditet, men kan inte låta bli att hoppas. Eller jo, lite symtom faktiskt... Har sprungit på toa & kissat flera gånger inatt. :O Men det kan ju lika gärna vara för att mensen är på gång. Hoppas inte! Hur ska jag kunna hålla mej från att testa innan 31/12?!
  3. Anonym
    #2
    Samma här... inga direkta graviditetssymtom förutom att jag känner mig lite tröttare än vanligt. beräknad icke mens var egentligen den 24/12 men jag tror att jag hade ÄL en vecka senare än normalt så då är BIM den 31/12... Åh vad jobbigt att vänta och inget veta..gjorde ett test den 25/12 som var negativt..

    Men du, CB´s trest kan man ju göra 4 dagar innan BIM om du inte kan hålla dig... Hoppas du får ett + besked!

    Kram & Lycka till!
  4. 2
    Samma här... inga direkta graviditetssymtom förutom att jag känner mig lite tröttare än vanligt. beräknad icke mens var egentligen den 24/12 men jag tror att jag hade ÄL en vecka senare än normalt så då är BIM den 31/12... Åh vad jobbigt att vänta och inget veta..gjorde ett test den 25/12 som var negativt..

    Men du, CB´s trest kan man ju göra 4 dagar innan BIM om du inte kan hålla dig... Hoppas du får ett + besked!

    Kram & Lycka till!
  5. Hoppas på Lillfnutt
    #3
    Men du måste ju inte vänta ända till den 31e. Du kan ju testa ett par dagar innan, precis som Anonym skrev. Risken finns ju att det blir ett minus och att du fortfarande inte vet hur det ligger till. Men chansen finns ju även att det blir ett svagt plus
    Jag hoppas på det senare, såklart!
    Kram
  6. 3
    Men du måste ju inte vänta ända till den 31e. Du kan ju testa ett par dagar innan, precis som Anonym skrev. Risken finns ju att det blir ett minus och att du fortfarande inte vet hur det ligger till. Men chansen finns ju även att det blir ett svagt plus
    Jag hoppas på det senare, såklart!
    Kram

Liknande trådar

  1. Nervös väntan...
    By Nattugglan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-22, 12:32
  2. Nervös väntan!
    By Plottis & tjejerna in forum _0805 Majbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 17:51
  3. Nervös väntan
    By mija in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 14:01
  4. Nervös väntan...
    By •Milou• in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 17:22
  5. Nervös väntan
    By Gabbi in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 19:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar