Testet ligger redo inför imorgon..
_1009 Septemberbarn
  1. Hoppas på Lillfnutt
    #1

    Testet ligger redo inför imorgon..

    Inte bim ännu. Men jag känner på mig att det tog sig den här gången. Har känt så sedan dagen före julafton då jag kände ett litet stick därinne precis som jag gjorde vid förra graviditeten. Har även haft litelite molvärk sedan dess. Och ikväll sitter jag här med ömma bröst! Vad tror ni? Visst låter det lovande? *hoppashoppas*

    Så jag gör nog ett försök imorgon bitti. Köpte ett tvåpack så jag kan testa igen om några dagar ifall jag inte får det resultat jag längtar efter och förstås om menstanten inte knackat på heller. Eller, ja, jag lär ju testa om ett par dagar ändå, även om jag får det där plusset, bara för att bekräfta det hela, hehe.

    Men det är kanske lite tidigt att testa ännu? Och tänk om jag bara är så full av hopp utan att det är någon liten där? Mannen min tycker att vi ska vänta några veckor med att testa den här gången så att vi inte tar ut någonting i förskott. Sist resulterade det i tidigt mf. Men i min familj så verkar det som om vi får missfall varannan graviditet, så det borde bli ett barn nästa graviditet i så fall, jue

    Så håll tummarna för mig imorgon bitti!! Ok?

    Fast det är nog för tidigt. Alldeles för tidigt. Kanske.
    Men det vore ju häftigt att plussa första dagen på nästa år annars, hihi.

    Kram till er alla!
  2. 1
    Testet ligger redo inför imorgon.. Inte bim ännu. Men jag känner på mig att det tog sig den här gången. Har känt så sedan dagen före julafton då jag kände ett litet stick därinne precis som jag gjorde vid förra graviditeten. Har även haft litelite molvärk sedan dess. Och ikväll sitter jag här med ömma bröst! Vad tror ni? Visst låter det lovande? *hoppashoppas*

    Så jag gör nog ett försök imorgon bitti. Köpte ett tvåpack så jag kan testa igen om några dagar ifall jag inte får det resultat jag längtar efter och förstås om menstanten inte knackat på heller. Eller, ja, jag lär ju testa om ett par dagar ändå, även om jag får det där plusset, bara för att bekräfta det hela, hehe.

    Men det är kanske lite tidigt att testa ännu? Och tänk om jag bara är så full av hopp utan att det är någon liten där? Mannen min tycker att vi ska vänta några veckor med att testa den här gången så att vi inte tar ut någonting i förskott. Sist resulterade det i tidigt mf. Men i min familj så verkar det som om vi får missfall varannan graviditet, så det borde bli ett barn nästa graviditet i så fall, jue

    Så håll tummarna för mig imorgon bitti!! Ok?

    Fast det är nog för tidigt. Alldeles för tidigt. Kanske.
    Men det vore ju häftigt att plussa första dagen på nästa år annars, hihi.

    Kram till er alla!
  3. Anonym
    #2
    Lycka till med testet!!
  4. 2
    Lycka till med testet!!
  5. Hoppas på Lillfnutt
    #3

    Tack! :)

    Men det blev inget plus imorse. Testar igen om en vecka och hoppas det blir ett då istället
  6. 3
    Tack! :) Men det blev inget plus imorse. Testar igen om en vecka och hoppas det blir ett då istället

Liknande trådar

  1. Är ni redo inför julen?
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-12-22, 22:39
  2. Redo inför morgondagen
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-09-01, 21:38
  3. Vinet ligger på kylning, poolen är redo,
    By jessicad in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-24, 11:55
  4. Nu ligger testet i väskan!
    By 2amamma in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 09:09
  5. Ringarna ligger redo
    By Å med 2+1 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 09:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar