brand
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    brand

    igår brann mitt hus ner till grunden. Alla kom ut ordentligt i tid, ingen skadade sig. Min man lyckades få med sig denna dator som jag skriver på med våra fotografier från "digitalåldern" i och videofilmerna på barnen. Allt känns bara så tomt nu. Krama alla era nära och kära från mig.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Ida med A maj-06, V mars-09 ♥ Väntar liten feb-14
  2. 1
    brand igår brann mitt hus ner till grunden. Alla kom ut ordentligt i tid, ingen skadade sig. Min man lyckades få med sig denna dator som jag skriver på med våra fotografier från "digitalåldern" i och videofilmerna på barnen. Allt känns bara så tomt nu. Krama alla era nära och kära från mig.
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Vilken tur att ingen kom till skada!

    Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att jag tänker på det du skrev och hur skört livet kan vara, hur snabbt sådant här kan gå, och att jag ska köpa en brandsläckare idag.

    Styrkekramar till er!
  4. 2
    Vilken tur att ingen kom till skada!

    Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att jag tänker på det du skrev och hur skört livet kan vara, hur snabbt sådant här kan gå, och att jag ska köpa en brandsläckare idag.

    Styrkekramar till er!
  5. Jenny m Max o Molly
    #3
    Men kära... Så fruktansvärt jobbigt för er. Vilken otrolig tur att ni alla kom ut i tid. Vet ni vad som hade satt igång detta?
    Massor av kramar till er alla, lider med er.
  6. 3
    Men kära... Så fruktansvärt jobbigt för er. Vilken otrolig tur att ni alla kom ut i tid. Vet ni vad som hade satt igång detta?
    Massor av kramar till er alla, lider med er.
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4

    Men usch så hemskt

    Skönt iaf att han lyckades rädda datorn med korten. Just foton och sånt är ju det man minst av allt ska gå förlorat men fruktansvärt att bli av med allt annat.

    Skönt att ni alla mår bra, det är ju huvudsaken mitt i misären. Vet ni vad som orsakade branden?
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  8. 4
    Men usch så hemskt Skönt iaf att han lyckades rädda datorn med korten. Just foton och sånt är ju det man minst av allt ska gå förlorat men fruktansvärt att bli av med allt annat.

    Skönt att ni alla mår bra, det är ju huvudsaken mitt i misären. Vet ni vad som orsakade branden?
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5

    så förfärligt,

    svårt att ens föreställa sig. att ni klarade er! många kramar till er, ord räcker aldrig till.
    "därav hjärtat fullt är talar ock munnen"
  10. 5
    så förfärligt, svårt att ens föreställa sig. att ni klarade er! många kramar till er, ord räcker aldrig till.
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6
    Kramar om er alla.....bilder är de som man önskar att man kan rädda de är oersättligt.........kramar i massor i de jobbiga/
  12. 6
    Kramar om er alla.....bilder är de som man önskar att man kan rädda de är oersättligt.........kramar i massor i de jobbiga/
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    Nämen kära hjärtanes! Vad hemskt men vad otroligt skönt att ni kom ut allihopa ordentligt och inte gjorde illa er. Liten tröst kanske att ni fick med er korten och filmer på barnen, allt annat kan man ju ersätta.

    STOR KRAM!
  14. 7
    Nämen kära hjärtanes! Vad hemskt men vad otroligt skönt att ni kom ut allihopa ordentligt och inte gjorde illa er. Liten tröst kanske att ni fick med er korten och filmer på barnen, allt annat kan man ju ersätta.

    STOR KRAM!
  15. Medlem sedan
    Sep 2005
    #8
    Men stackars dig och din familj!!! Jag är väldigt glad att läsa att ni mår bra och att ni alla kom ut i tid, det är ju det viktigaste men kan förstå att det måste kännas tomt! Tänker på er!! Kramar...
  16. 8
    Men stackars dig och din familj!!! Jag är väldigt glad att läsa att ni mår bra och att ni alla kom ut i tid, det är ju det viktigaste men kan förstå att det måste kännas tomt! Tänker på er!! Kramar...
  17. Medlem sedan
    Feb 2004
    #9

    inte rolig start på nya året!

    Hej Ida,
    Har för mig att du bor åt nynäshamn hållet och läste om branden, var det den i en radhuslänga med flera hus som brann? Vilken tur att ni alla kom ut och ingen blev skadad!
    Men vilken förfärlig chock!
    Jag hoppas att ni har fått stöd och hjälp, detta var ju inte ett sätt som man vill inleda det nya året med. MÅnga stöttande kramar till er, ska krama mina små och kolla ljusen extra noga ikväll. KRam Kajsa
  18. 9
    inte rolig start på nya året! Hej Ida,
    Har för mig att du bor åt nynäshamn hållet och läste om branden, var det den i en radhuslänga med flera hus som brann? Vilken tur att ni alla kom ut och ingen blev skadad!
    Men vilken förfärlig chock!
    Jag hoppas att ni har fått stöd och hjälp, detta var ju inte ett sätt som man vill inleda det nya året med. MÅnga stöttande kramar till er, ska krama mina små och kolla ljusen extra noga ikväll. KRam Kajsa
  19. Medlem sedan
    Nov 2005
    #10
    fy vad hemskt! Tänker på er!
  20. 10
    fy vad hemskt! Tänker på er!
  21. Medlem sedan
    Feb 2002
    #11
    Åh herregud!! Skönt att höra att ni kom ut iaf. Många kramar från Malin
  22. 11
    Åh herregud!! Skönt att höra att ni kom ut iaf. Många kramar från Malin
  23. Medlem sedan
    Sep 2005
    #12

    En STOR kram!

    Måste vara ofattbart att förlora allt man har och ens hela liv går upp i spillror. Vilken tur att ni klarade er och fick med er bilderna som är ett av de viktigaste minnena man har. Kram på er och hoppas att ni efter omständigheterna mår så bra som man kan.
    ULRICAK
  24. 12
    En STOR kram! Måste vara ofattbart att förlora allt man har och ens hela liv går upp i spillror. Vilken tur att ni klarade er och fick med er bilderna som är ett av de viktigaste minnena man har. Kram på er och hoppas att ni efter omständigheterna mår så bra som man kan.
  25. Medlem sedan
    Sep 2002
    #13

    Åh nej....

    Vilken tur att ni är oskadda allihop men det måste kännas fruktasvärt att bli av med hela sitt hem i ett nafs.....

    Hur går det för er nu? Har ni nåt nytt boende på gång?

    Många kramar!
  26. 13
    Åh nej.... Vilken tur att ni är oskadda allihop men det måste kännas fruktasvärt att bli av med hela sitt hem i ett nafs.....

    Hur går det för er nu? Har ni nåt nytt boende på gång?

    Många kramar!

Liknande trådar

  1. Brand!
    By Bajbaj in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-06, 10:12
  2. brand
    By Ida m Albert&Vilfred in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 20:34
  3. Brand i tunnelbanan
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-05, 13:58
  4. otäck brand i byn
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-09, 11:34
  5. brand!
    By Elin Solstråle in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-05-11, 17:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar