För att förebygga
Vikt
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    För att förebygga

    en massa bråk och bus och arga föräldrar så tar vi nu pojkarna till leklandet Barnadiset så de får stoja av sig några timmar! Hoppas det hjälper.

    I kväll ska jag köra ett Box-pass på gymmet, eftersom boxningen på klubben har uppehåll under jullovet.

    Ha't gott!
    "Even a man who is pure in heart
    And reads his prayers by night
    May become a wolf when the wolfbane blooms
    And the autumn moon is bright."
  2. 1
    För att förebygga en massa bråk och bus och arga föräldrar så tar vi nu pojkarna till leklandet Barnadiset så de får stoja av sig några timmar! Hoppas det hjälper.

    I kväll ska jag köra ett Box-pass på gymmet, eftersom boxningen på klubben har uppehåll under jullovet.

    Ha't gott!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Vilken härlig dag!!! Jag vill också komma igång med box igen. Den startar i jan. *längtar*
  4. 2
    Vilken härlig dag!!! Jag vill också komma igång med box igen. Den startar i jan. *längtar*
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Ha en trevlig dag
  6. 3
    Ha en trevlig dag
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4

    Det blir nog jättebra!

    Så får de göra av med en massa energi!
    Kram,Bea
  8. 4
    Det blir nog jättebra! Så får de göra av med en massa energi!
    Kram,Bea
  9. ZlatAnn
    #5
    Idag har bägge mina killar fotbollsträning. Mycket bra och precis vad de behöver. Själv tar jag en långprommis i solen! Idag hinner jag inte träna för i kväll är vi bortbjudna och det fanns inga pass på dagtid idag. Igår var det skivstång kondition, svettigt värre!
  10. 5
    Idag har bägge mina killar fotbollsträning. Mycket bra och precis vad de behöver. Själv tar jag en långprommis i solen! Idag hinner jag inte träna för i kväll är vi bortbjudna och det fanns inga pass på dagtid idag. Igår var det skivstång kondition, svettigt värre!
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Här blev det bad med pappa för våra tjejer medans jag tränade. Sen en shoppingtur där vi handlade saker till dem, så nu är de riktigt lugna Imorgon blir det bio eller Cosmonova.
  12. 6
    Här blev det bad med pappa för våra tjejer medans jag tränade. Sen en shoppingtur där vi handlade saker till dem, så nu är de riktigt lugna Imorgon blir det bio eller Cosmonova.

Liknande trådar

  1. Shit, hur kan jag förebygga??
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-02-11, 20:56
  2. Förebygga mjöldagg?
    By Marija m S-02 & I-05 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-17, 16:59
  3. Förebygga?
    By vallmo in forum Gravidsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-07-28, 21:01
  4. förebygga foglossningar?
    By Andahujo in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 13:10
  5. Förebygga ma/mf
    By Norrlandsmamma in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-10, 20:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar