Gott slut å Gott nytt!!!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Gott slut å Gott nytt!!!

    Puss å kram från Berta å mig!
    Mamma till 4 underbara barn födda 970428, 990219, 070815, 100917. Bor i Stockholm.
  2. 1
    Gott slut å Gott nytt!!! Puss å kram från Berta å mig!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Önskar alla detsamma!

    Vi väntar på att svärmorskocken ska komma hem från jobbet o laga mat åt alla Svägerskan säger att det står nåt chokladmoussigt i källaren o det lär inte gå att provsmaka utan att det blir synliga gropar (hon ville väl gärna göra det men insåg att hon skulle få sota för det )
    Jag har ordnat lunch, köttsoppa, till hela klanen, här är apkallt så karlarna som är ute o jobbar behövde nåt att värma sej med o jag hade inte blivit förvarnad om att jag hade "matdag" idag, så det fick bli "man-tager-vad-man-haver", dvs nån gammal älgsteksbit o lite köttben + rensa kylen på grönsaker.

    Jag är INTE sugen på nåt särskillt festligt, visst kan ungarna fira nyårsafton i jeans ? Dom är nöjda med att ha alla kusinerna här

    Gott nytt år, hoppas jag får ett lika bra år som 2009, och hoppas alla som önskar får ett bättre år än 2009!!!
    Kram på er!
  4. 2
    Önskar alla detsamma! Vi väntar på att svärmorskocken ska komma hem från jobbet o laga mat åt alla Svägerskan säger att det står nåt chokladmoussigt i källaren o det lär inte gå att provsmaka utan att det blir synliga gropar (hon ville väl gärna göra det men insåg att hon skulle få sota för det )
    Jag har ordnat lunch, köttsoppa, till hela klanen, här är apkallt så karlarna som är ute o jobbar behövde nåt att värma sej med o jag hade inte blivit förvarnad om att jag hade "matdag" idag, så det fick bli "man-tager-vad-man-haver", dvs nån gammal älgsteksbit o lite köttben + rensa kylen på grönsaker.

    Jag är INTE sugen på nåt särskillt festligt, visst kan ungarna fira nyårsafton i jeans ? Dom är nöjda med att ha alla kusinerna här

    Gott nytt år, hoppas jag får ett lika bra år som 2009, och hoppas alla som önskar får ett bättre år än 2009!!!
    Kram på er!
  5. Medlem sedan
    Aug 2009
    #3
    Puss och kram tillbaka från Stålmannen och mig!
  6. 3
    Puss och kram tillbaka från Stålmannen och mig!

Liknande trådar

  1. Gott Slut och Gott Nytt År!!
    By Jess74 in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-02, 15:02
  2. Ett Gott Slut o Ett Gott Nytt År
    By loppatoppa in forum _04 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-01, 22:02
  3. Gott slut - Gott Nytt!
    By lizaliza in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-05, 23:10
  4. Gott Slut & Gott Nytt 2008
    By Jenny m Thea & Moa in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-31, 17:39
  5. Gott slut och Gott nytt år!
    By deprimerad 2-barns mor in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 10:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar