Swekidz.se - bra barnvagnar?
_1003 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Swekidz.se - bra barnvagnar?

    Någon som beställt barnvagn från Swekidz.se? Ser ut att vara låga priser, men blir lite misstänksam då det är så billigt...?
    Läs min blogg om hållbar livsstil - peppen.wordpress.com
  2. 1
    Swekidz.se - bra barnvagnar? Någon som beställt barnvagn från Swekidz.se? Ser ut att vara låga priser, men blir lite misstänksam då det är så billigt...?
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Har inte beställt därifrån någon gång, men förra barnet hade jag en liknande vagn för ungefär liknande summa. Eurobaby hette den barnvagnen och den var absolut inga som helst problem med för mig. Men så tittade vi på den före, klämde o kände så vi visste vad vi skulle få Har sett folk här där jag bor köra runt med såna där vagnar fr swekidz och de ser bra ut... sen är ju frågan hur de känns att köra osv... inte mycket hjälp tyvärr, men jag försökte iaf
  4. 2
    Har inte beställt därifrån någon gång, men förra barnet hade jag en liknande vagn för ungefär liknande summa. Eurobaby hette den barnvagnen och den var absolut inga som helst problem med för mig. Men så tittade vi på den före, klämde o kände så vi visste vad vi skulle få Har sett folk här där jag bor köra runt med såna där vagnar fr swekidz och de ser bra ut... sen är ju frågan hur de känns att köra osv... inte mycket hjälp tyvärr, men jag försökte iaf
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3

    Tack!!

    Låter som de kan vara ett bra budgetköp med andra ord, tack för din hjälp
    Läs min blogg om hållbar livsstil - peppen.wordpress.com
  6. 3
    Tack!! Låter som de kan vara ett bra budgetköp med andra ord, tack för din hjälp
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    Ja, jag skulle tro det Vad bra att du kände att du blev lite hjälpt iallafall.
  8. 4
    Ja, jag skulle tro det Vad bra att du kände att du blev lite hjälpt iallafall.
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    man kan ju bli det, men finns ingen anledning till oro. köpte vagn därifrån och är mer än nöjd! den är stabil, lätt att köra, riktigt fin och till ett mycket bra pris som sagt. älskar den!
  10. 5
    man kan ju bli det, men finns ingen anledning till oro. köpte vagn därifrån och är mer än nöjd! den är stabil, lätt att köra, riktigt fin och till ett mycket bra pris som sagt. älskar den!

Liknande trådar

  1. Barnvagn från swekidz någon?!
    By Saphira in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-10-25, 11:44
  2. Jumper X från Swekidz
    By april-11 in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-09-29, 10:43
  3. Swekidz.se - bra barnvagnar?
    By maria umeå in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-05, 08:22
  4. Swekidz.se - bra barnvagnar?
    By maria umeå in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 11:32
  5. Swekidz.se - bra barnvagnar?
    By maria umeå in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-31, 22:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar