Har ni som har tonåringar...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Har ni som har tonåringar...

    ...haft många fester i hemmet, alltså fest som i att ni inte var under samma tak?...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  2. 1
    Har ni som har tonåringar... ...haft många fester i hemmet, alltså fest som i att ni inte var under samma tak?...
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Ytterst få...

    vi har försökt undvika allt sånt och har de fått ha det har vi sett till att det har varit under kontrollerade former. Dumma oss.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Ytterst få... vi har försökt undvika allt sånt och har de fått ha det har vi sett till att det har varit under kontrollerade former. Dumma oss.
  5. Medlem sedan
    Oct 2007
    #3
    Hehe, nu förstod jag inte. Om jag har en fest är jag ju under samma tak.

    Eller menar du inte mig "som tonåring" utan mina tonåringar?
  6. 3
    Hehe, nu förstod jag inte. Om jag har en fest är jag ju under samma tak.

    Eller menar du inte mig "som tonåring" utan mina tonåringar?
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    *räknar* Hmmm nu har jag ju bara en tonåring och den andra ungen är vuxen hon hade fest på nyårsafton men om jag räknar med den festen så kan jag räkna på fingrarna de gånger ungarna haft fest utan oss föräldrarhemma... Kanske 8 gånger sådär...
  8. 4
    *räknar* Hmmm nu har jag ju bara en tonåring och den andra ungen är vuxen hon hade fest på nyårsafton men om jag räknar med den festen så kan jag räkna på fingrarna de gånger ungarna haft fest utan oss föräldrarhemma... Kanske 8 gånger sådär...
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5

    de har fått hängt hos er eller?...

    ...för så har det varit här under åren - men just fest... näää 2 ggr bara & hon köper det tillfullo, men jag blir å andra sidan grymt imponerad av de föräldrar som öppnar upp & släpper in... vi är nog lite dumma, ni & vi...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  10. 5
    de har fått hängt hos er eller?... ...för så har det varit här under åren - men just fest... näää 2 ggr bara & hon köper det tillfullo, men jag blir å andra sidan grymt imponerad av de föräldrar som öppnar upp & släpper in... vi är nog lite dumma, ni & vi...
  11. monka
    #6
    Inte många men ett par st. I övrigt så fick jag vara hemma, var aldrig några problem så
  12. 6
    Inte många men ett par st. I övrigt så fick jag vara hemma, var aldrig några problem så
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7

    va inte så blond!!!...

    ...*skyller ifrån mig*...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  14. 7
    va inte så blond!!!... ...*skyller ifrån mig*...
  15. Medlem sedan
    Nov 2003
    #8

    men det är rätt mkt...

    ...tycker jag... vi har nog varit rätt snåla med att öppna upp hemmet helt för fest...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  16. 8
    men det är rätt mkt... ...tycker jag... vi har nog varit rätt snåla med att öppna upp hemmet helt för fest...
  17. Medlem sedan
    Aug 2002
    #9
    Nej mina tonåringar har faktiskt inte fått haft fest hemma hos oss när inte vi varit hemma. Middag med vänner, javisst men inte fest.

    Vet för många som haft det där det har gått helt över styr.
  18. 9
    Nej mina tonåringar har faktiskt inte fått haft fest hemma hos oss när inte vi varit hemma. Middag med vänner, javisst men inte fest.

    Vet för många som haft det där det har gått helt över styr.
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10

    jo´rå jag förstår exakt...

    ...de bad oss oxå vara kvar de godingarna - men vi gick ändå, för dotterns skull... men höll oss in the neighborhood...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  20. 10
    jo´rå jag förstår exakt... ...de bad oss oxå vara kvar de godingarna - men vi gick ändå, för dotterns skull... men höll oss in the neighborhood...
  21. Medlem sedan
    Oct 2007
    #11
    Jag har "smutsigt hår" som Anna Anka uttryckte det...

    Men menar du om mina teens har haft fester utan att jag har varit här hemma? Svar nej.
  22. 11
    Jag har "smutsigt hår" som Anna Anka uttryckte det...

    Men menar du om mina teens har haft fester utan att jag har varit här hemma? Svar nej.
  23. Medlem sedan
    Mar 1998
    #12
    Samma tak som...?
    Skojar bara. Nej inte en enda fest här, de har hon varit på på annat håll.
  24. 12
    Samma tak som...?
    Skojar bara. Nej inte en enda fest här, de har hon varit på på annat håll.
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    Även om vi inte varit hemma så har det varit under kontrollerande former, grannar kontaktade och vi nårbara per telefon... Sonen hade i o fs en fest i somras när vi var utomlands men då var min mamma stand by...
  26. 13
    Även om vi inte varit hemma så har det varit under kontrollerande former, grannar kontaktade och vi nårbara per telefon... Sonen hade i o fs en fest i somras när vi var utomlands men då var min mamma stand by...
  27. Medlem sedan
    Nov 2003
    #14

    vi har oxå hört om såna...

    ...mardrömsfester där det väller in - men just bara hört, det har aldrig drabbat vår dotterns omgivning - kan det vara en skröna som vi föräldrar lutar oss tillbaka på när vi säger nej kanske?!
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  28. 14
    vi har oxå hört om såna... ...mardrömsfester där det väller in - men just bara hört, det har aldrig drabbat vår dotterns omgivning - kan det vara en skröna som vi föräldrar lutar oss tillbaka på när vi säger nej kanske?!
  29. Medlem sedan
    May 2004
    #15

    Ja vi har alltid..

    haft en massa ungdomar här och de verkar inte haft något emot att vi har varit hemma, tvärt om har vi upplevt.

    Aldrig att vi skulle åka bort och de skulle få ha fest här helt obevakat, näver in my life.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  30. 15
    Ja vi har alltid.. haft en massa ungdomar här och de verkar inte haft något emot att vi har varit hemma, tvärt om har vi upplevt.

    Aldrig att vi skulle åka bort och de skulle få ha fest här helt obevakat, näver in my life.
  31. Medlem sedan
    Jan 2004
    #16
    Säger som Rut_blad,,,om du menar ifall våra tonåringar haft fest här hemma utan att vi vuxna varit hemma? Då är svaret nej,,,,,de har inte ens haft fest när var har varit hemma
  32. 16
    Säger som Rut_blad,,,om du menar ifall våra tonåringar haft fest här hemma utan att vi vuxna varit hemma? Då är svaret nej,,,,,de har inte ens haft fest när var har varit hemma
  33. Medlem sedan
    May 2000
    #17
    Inte en enda! Men det beror mer på att vi bor för långt ut på vischan än nåt annat, för de har aldrig frågat. Däremot har vi varit hemma när dottern hade födelsedagsfest med 27 gäster...
  34. 17
    Inte en enda! Men det beror mer på att vi bor för långt ut på vischan än nåt annat, för de har aldrig frågat. Däremot har vi varit hemma när dottern hade födelsedagsfest med 27 gäster...
  35. Medlem sedan
    Aug 2002
    #18
    ingen skröna för mig. Har bl a en kollega som råkat illa ut samt min Xman där styvsonen hade fest och det gick helt över styr............mfl.
  36. 18
    ingen skröna för mig. Har bl a en kollega som råkat illa ut samt min Xman där styvsonen hade fest och det gick helt över styr............mfl.
  37. Medlem sedan
    Nov 2003
    #19

    *mitt i nyllet*... ;)...

    ...jag blev så grymt imponerad när de fick förfesta hemma hos ett par föräldrar som har helt galet fint hemma, som i supersnyggt & snajdigt om du förstår - med det förbehållet att ingen fick dricka rött vin... visst är väl det snyggt av dom... och jag känner att vi är lite picky...
    OBS de är över 18 - allihop!
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  38. 19
    *mitt i nyllet*... ;)... ...jag blev så grymt imponerad när de fick förfesta hemma hos ett par föräldrar som har helt galet fint hemma, som i supersnyggt & snajdigt om du förstår - med det förbehållet att ingen fick dricka rött vin... visst är väl det snyggt av dom... och jag känner att vi är lite picky...
    OBS de är över 18 - allihop!
  39. Medlem sedan
    Nov 2003
    #20

    ni är sååååå blonda...

    ...båda två!!!
    Var ska de vara då? Om vi är så många som fjantar med våra hem, ska de bara vara hos de andra föräldrarna kan jag känna?... ja du fattar...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  40. 20
    ni är sååååå blonda... ...båda två!!!
    Var ska de vara då? Om vi är så många som fjantar med våra hem, ska de bara vara hos de andra föräldrarna kan jag känna?... ja du fattar...
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Tonåringar
    By Achelois in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 21:31
  2. På Tonåringar
    By AJ aj in forum Medelålders 45+
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-11-05, 19:10
  3. Tonåringar
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-10-31, 15:09
  4. när ni var tonåringar
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 21:45
  5. Era tonåringar
    By Orolig mamma in forum Tonåringar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 18:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar