Du luktar illa från munnen sa maken
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Du luktar illa från munnen sa maken

    och jag blev själaglad Det måste betyda att jag är i ketos. Redan på tredje dagen. Underbart. Nu ska fettet brännas Hade faktiskt en svacka i går kväll. Kände mig rastlös och hungrig och nästan lite deprimerad. I dag på morgonen var allt detta borta så jag misstänkte att något var på gång.

    Sen måste jag bara berätta att jag köpte nya vinterskor! Mina gamla har så tunn sula så jag fryser så fort temperaturen hamnar på minus fem. Inte har jag plats med någon extra ullsocka i de gamla skorna heller. Man ska ju va fiiin och ha skor som är precis lagom med tunn strumpa på Så i dag var jag till Naturkompaniet och köpte ett par Salomon lämpade för vinterpromenad. Skön tjock sula som isolerar bra och storlek större än vad jag brukar ha så jag kan ha en axtra socka om så behövs. Underbart sköna! Har provgått skorna på en kortare promenad med dottern och är bara såå nöjd!

    Ps: Förtydligar så ingen ska missförstå. Maken hade aldrig sagt att jag luktade illa om han inte visste att acetonlukt är eftersträvansvärd när man går på ren kur. Stinker man aceton så tappar man fett och det vet han om.
  2. 1
    Du luktar illa från munnen sa maken och jag blev själaglad Det måste betyda att jag är i ketos. Redan på tredje dagen. Underbart. Nu ska fettet brännas Hade faktiskt en svacka i går kväll. Kände mig rastlös och hungrig och nästan lite deprimerad. I dag på morgonen var allt detta borta så jag misstänkte att något var på gång.

    Sen måste jag bara berätta att jag köpte nya vinterskor! Mina gamla har så tunn sula så jag fryser så fort temperaturen hamnar på minus fem. Inte har jag plats med någon extra ullsocka i de gamla skorna heller. Man ska ju va fiiin och ha skor som är precis lagom med tunn strumpa på Så i dag var jag till Naturkompaniet och köpte ett par Salomon lämpade för vinterpromenad. Skön tjock sula som isolerar bra och storlek större än vad jag brukar ha så jag kan ha en axtra socka om så behövs. Underbart sköna! Har provgått skorna på en kortare promenad med dottern och är bara såå nöjd!

    Ps: Förtydligar så ingen ska missförstå. Maken hade aldrig sagt att jag luktade illa om han inte visste att acetonlukt är eftersträvansvärd när man går på ren kur. Stinker man aceton så tappar man fett och det vet han om.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Härligt

    Fast även om det inte hade varit väntat att lukta illa så hade det väl varit schysst om han hade sagt det,,,,,tänk om den närmaste inte säger nåt och så får man höra det från andra istället,,,hemska tanke
  4. 2
    Härligt

    Fast även om det inte hade varit väntat att lukta illa så hade det väl varit schysst om han hade sagt det,,,,,tänk om den närmaste inte säger nåt och så får man höra det från andra istället,,,hemska tanke
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Usch ja Det har du helt rätt i att man inte vill höra sådant från främmande.
  6. 3
    Usch ja Det har du helt rätt i att man inte vill höra sådant från främmande.
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Vad bra! Skönt att dieten redan ger effekt. Heja dig!
  8. 4
    Vad bra! Skönt att dieten redan ger effekt. Heja dig!
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Så skönt det låter att ha rejäla skor. Och även om det låter konstigt får man väl säga grattis till den dåliga lukten och ketosen. Bye bye fett!
  10. 5
    Så skönt det låter att ha rejäla skor. Och även om det låter konstigt får man väl säga grattis till den dåliga lukten och ketosen. Bye bye fett!

Liknande trådar

  1. Det luktar illa från dotters underliv
    By Maud M in forum Mammasnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2018-05-24, 07:48
  2. Luktar illa...
    By Anonym tonårsmamma in forum Tonåringar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-09-02, 20:59
  3. gjort illa sig i munnen???
    By Lovisa05 in forum Barnsjukdomar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-13, 04:16
  4. Luktar blä i munnen...
    By Sanna+Sander03Leah05 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 21:19
  5. Det luktar illa
    By suzzane in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 11:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar