Men herregud!
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Men herregud!

    Det här var ju så länge sedan så jag fick ändra min presentation från 29år till snart 32... Kul att kika in här igen och känna igen alla signaturer! Tänk att man ändå minns alla trots att det är evigheter sedan

    Småsyskon till våra junibarn 05 verkar det ha kommit massor av, härligt! Manne är dock ännu min bebis så jag ligger på latsidan vad gäller fler. Har fullt upp med tre killar så jag är tveksam om det blir alls.

    Passar även på att hälsa alla God fortsättning!

    Stor kram Milla
    **Mamma till rallykidsen Jonathan, Alexander & Emanuel**
    http://www.camillaslivochlustar.wordp ress.com
  2. 1
    Men herregud! Det här var ju så länge sedan så jag fick ändra min presentation från 29år till snart 32... Kul att kika in här igen och känna igen alla signaturer! Tänk att man ändå minns alla trots att det är evigheter sedan

    Småsyskon till våra junibarn 05 verkar det ha kommit massor av, härligt! Manne är dock ännu min bebis så jag ligger på latsidan vad gäller fler. Har fullt upp med tre killar så jag är tveksam om det blir alls.

    Passar även på att hälsa alla God fortsättning!

    Stor kram Milla
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    *vink vink* kul att se dig här Milla, lite koll har vi ju på varandra genom bloggarna och tur är väl det! :-) God fortsättning!
  4. 2
    *vink vink* kul att se dig här Milla, lite koll har vi ju på varandra genom bloggarna och tur är väl det! :-) God fortsättning!
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Bloggar är skitbra!
  6. 3
    Bloggar är skitbra!
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Kul att se dig här igen!Här är en till som varit lite lat när det gäller småsyskon;-) Gabriel är min lille kille och han lär nog alltid vara det.
  8. 4
    Kul att se dig här igen!Här är en till som varit lite lat när det gäller småsyskon;-) Gabriel är min lille kille och han lär nog alltid vara det.

Liknande trådar

  1. herregud..
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-09-06, 21:48
  2. Herregud!!
    By ajökenfröken in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-08-25, 19:00
  3. Herregud
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-26, 21:01
  4. Herregud!
    By russella in forum _0805 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-25, 11:31
  5. Herregud,
    By anonymt namn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 06:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar