Städa för att hålla värmen...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Städa för att hålla värmen...

    ja det har vi gjort här i vårt dragiga gamla hus som just nu håller 18 grader...Kan inte elda hela dagen då veden tryter och ny inte kommer komma precis nu...Men nu är allt juljox ute och borta, mattorna skakade och kvalsterfria efter en timme i 17 graders kyla.

    Nästa vinter - då har vi ett alldeles nytt hus som förhoppningsvis är bättre ur energisynpunkt
  2. 1
    Städa för att hålla värmen... ja det har vi gjort här i vårt dragiga gamla hus som just nu håller 18 grader...Kan inte elda hela dagen då veden tryter och ny inte kommer komma precis nu...Men nu är allt juljox ute och borta, mattorna skakade och kvalsterfria efter en timme i 17 graders kyla.

    Nästa vinter - då har vi ett alldeles nytt hus som förhoppningsvis är bättre ur energisynpunkt
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2
    Åk till stallet ocjh mocka, sedan kommer det kännas som att du kommer in i en bastu när du kommer hem igen.
    Annars rekommenderar jag tjocka varma sockar och en rejäl filt över axlarna, ett tips, ta inte in grillen och njut av glöden...
  4. 2
    Åk till stallet ocjh mocka, sedan kommer det kännas som att du kommer in i en bastu när du kommer hem igen.
    Annars rekommenderar jag tjocka varma sockar och en rejäl filt över axlarna, ett tips, ta inte in grillen och njut av glöden...
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3
    Haha, nä grillen får stanna ute. Vi ska till stallet snart, mocka två boxar får en varm. I går sprang jag lite med ponnyn i ridhuset, det var också bra. Sen ska vi fika hos kompisar i VARMT hus
  6. 3
    Haha, nä grillen får stanna ute. Vi ska till stallet snart, mocka två boxar får en varm. I går sprang jag lite med ponnyn i ridhuset, det var också bra. Sen ska vi fika hos kompisar i VARMT hus

Liknande trådar

  1. Städa & Hålla ordning med många barn!?
    By Anonym in forum Många barn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2017-11-28, 16:02
  2. Budget vinter - hur hålla värmen?
    By Spara in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-03, 08:58
  3. SAGA! som vill hålla värmen!
    By sisla in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-09, 08:53
  4. Städa städa varje fredag... lr tisdag.
    By Lurpan in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 09:56
  5. Städa i värmen... :(
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 18:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar