Spel på nätet
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Spel på nätet

    Alltså, vet inte om jag egentligen ska tacka för tipset om Betapet, men... hur galet det än är att sitta uppe halva nätterna och _spela spel_ på nätet, vilket jag har föraktat och dumförklarat andra för att göra, så erkänner jag att det är så KUL och att jag har så SVÅRT att slita mej!
    Bara ett spel till, bara ett till...
    Så tack ändå för tipset!
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  2. 1
    Spel på nätet Alltså, vet inte om jag egentligen ska tacka för tipset om Betapet, men... hur galet det än är att sitta uppe halva nätterna och _spela spel_ på nätet, vilket jag har föraktat och dumförklarat andra för att göra, så erkänner jag att det är så KUL och att jag har så SVÅRT att slita mej!
    Bara ett spel till, bara ett till...
    Så tack ändå för tipset!
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2

    Hehe

    Ja, spel på nätet kan vara lite addictive :P
    It doesn't matter what languages we speak as long as we speak the same language.

    Bloggar gör jag ibland när andan faller på :P
    http://snusilusosannibus.blogspot.com

    Mamma till underbara A och lilla E!
  4. 2
    Hehe Ja, spel på nätet kan vara lite addictive :P
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    *mwohahaha* säger jag och skrattar gott, dessa ändlösa nätter man har suttit fast där man kan ju inte sluta med minus menar jag

    ett spel till, sen ska jag sova, japp, absolut, självklart, det är bara att resa siiiii.. *dingdång* *fast*


    R
  6. 3
    *mwohahaha* säger jag och skrattar gott, dessa ändlösa nätter man har suttit fast där man kan ju inte sluta med minus menar jag

    ett spel till, sen ska jag sova, japp, absolut, självklart, det är bara att resa siiiii.. *dingdång* *fast*


    R
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4
    Just nu funderar jag över om jag ska göra frukost till barnen, eller... hinner spela lite?!?
    Missbruk eller?
  8. 4
    Just nu funderar jag över om jag ska göra frukost till barnen, eller... hinner spela lite?!?
    Missbruk eller?
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5
    naeeej då *host* bara flitigt användande du får se det som allmänbildande aktivitet... hjärngympa, du kommer (som jag) vara rena atleten mellan öronen om ett tag *garvar*
  10. 5
    naeeej då *host* bara flitigt användande du får se det som allmänbildande aktivitet... hjärngympa, du kommer (som jag) vara rena atleten mellan öronen om ett tag *garvar*

Liknande trådar

  1. Spel på nätet för barn?
    By helelen in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 15:31
  2. Spel på nätet?
    By Katja + tjejerna in forum _00 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-27, 21:09
  3. Spel på nätet?
    By mfridh in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-19, 19:38
  4. Angående spel på nätet
    By Mikaela med Timothy02 och Alex05 in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-25, 11:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar