Heeeeej...=)
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Heeeeej...=)

    Hejsan på er alla mina kära mammavänner!!!
    Hoppas allt e bra med er och att jul och nyår varit fantastiskt.....har hittat tillbax efter snart 1år.....usch och fy skäms lite grann men det har hänt mkt både roliga och tråkiga saker ....men nu e jag här igen och hoppas innerligt att jag kan komma i kapp och få samma härliga kontakt med er som´jag hade då...
    Lill killen Anton mår bra,och hälsar till dom andra småttingarna...och naturligtvis kommer det ny uppdatering om oss snaart det e ju ett måste...
    Kraaaaamizzar till er alla
  2. 1
    Heeeeej...=) Hejsan på er alla mina kära mammavänner!!!
    Hoppas allt e bra med er och att jul och nyår varit fantastiskt.....har hittat tillbax efter snart 1år.....usch och fy skäms lite grann men det har hänt mkt både roliga och tråkiga saker ....men nu e jag här igen och hoppas innerligt att jag kan komma i kapp och få samma härliga kontakt med er som´jag hade då...
    Lill killen Anton mår bra,och hälsar till dom andra småttingarna...och naturligtvis kommer det ny uppdatering om oss snaart det e ju ett måste...
    Kraaaaamizzar till er alla
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Nämen vad trevligt, vi pratade just om dig på "Hemliga klubben" har du FB får du gärna lägga till mig så skickar jag en inbjudan.
    Välkommen tillbaka!
    http://www.facebook.com/ellaplupp
  4. 2
    Nämen vad trevligt, vi pratade just om dig på "Hemliga klubben" har du FB får du gärna lägga till mig så skickar jag en inbjudan.
    Välkommen tillbaka!
    http://www.facebook.com/ellaplupp
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Hej, vad kul att se dig här igen, välkommen åter!
    Själv är jag dessväre lite inaktiv i skrivandet, men läser detsto mer.
    Som du ser så har vi bildat "hemliga klubben" på FB. Så har du FB så kan Plupp eller Madicken skicka inbjudan till dig. Detta för att vi ska kunna vara lite mindre hemliga där när det behövs.
  6. 3
    Hej, vad kul att se dig här igen, välkommen åter!
    Själv är jag dessväre lite inaktiv i skrivandet, men läser detsto mer.
    Som du ser så har vi bildat "hemliga klubben" på FB. Så har du FB så kan Plupp eller Madicken skicka inbjudan till dig. Detta för att vi ska kunna vara lite mindre hemliga där när det behövs.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Men, vore toppen om jag läste andras svar innan jag skriver ett eget. Ser ju att du redan skrivit om FB. :-)
  8. 4
    Men, vore toppen om jag läste andras svar innan jag skriver ett eget. Ser ju att du redan skrivit om FB. :-)
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Du menar lite 'mer' hemliga, det är ju bara de som är medlemmar som kan gå in och läsa, skriva etc.
  10. 5
    Du menar lite 'mer' hemliga, det är ju bara de som är medlemmar som kan gå in och läsa, skriva etc.
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    haha, ja mer och mindre hemliga. Mer hemliga för att det är en "hemlig" grupp och mindre hemliga just för att det är en sluten grupp. Så invecklad jag blev här då!
  12. 6
    haha, ja mer och mindre hemliga. Mer hemliga för att det är en "hemlig" grupp och mindre hemliga just för att det är en sluten grupp. Så invecklad jag blev här då!
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7
    Men hejsan! Visst var du min "partner in crime"? Vi var väl de enda utlandsmammorna när det begav sej!?
  14. 7
    Men hejsan! Visst var du min "partner in crime"? Vi var väl de enda utlandsmammorna när det begav sej!?
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Ja vad kul att få ett välkommnande av er alla,går självklart med er på fb inom kort...
    Har jobbat och e jätte trött men hör av mig inom kort...
    Kramizar
  16. 8
    Ja vad kul att få ett välkommnande av er alla,går självklart med er på fb inom kort...
    Har jobbat och e jätte trött men hör av mig inom kort...
    Kramizar

Liknande trådar

  1. Heeeeej!!!
    By miss thunder in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-24, 21:10
  2. Heeeeej...
    By wowcow in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-01-11, 19:07
  3. heeeeej...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 20:24
  4. HEEEEEJ!!
    By Camellis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 08:18
  5. Heeeeej!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 15:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar