så gräsligt ont i en kindtand
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    så gräsligt ont i en kindtand

    aj... när jag biter i hop... Det blev så när dom hade lagat den.. suck.. inte gör dom nått med den heller... det svider liksom i tanden.. Lite småjobbigt.. Ska byta tandis å se om h*n kan göra nått med den kanske... vill ju inte dra ut den eftersom det är i underkäken...
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    så gräsligt ont i en kindtand aj... när jag biter i hop... Det blev så när dom hade lagat den.. suck.. inte gör dom nått med den heller... det svider liksom i tanden.. Lite småjobbigt.. Ska byta tandis å se om h*n kan göra nått med den kanske... vill ju inte dra ut den eftersom det är i underkäken...
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    å herreguud...tandis e de värsta som finns..har själv lite småmol i en tand o letar som bäst efter en bra klinik som kan ge mej både lustgas o lugnande
  4. 2
    å herreguud...tandis e de värsta som finns..har själv lite småmol i en tand o letar som bäst efter en bra klinik som kan ge mej både lustgas o lugnande
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    inte så rädd.. får bedövningssalva för sprutan hehe... men måste kolla om tanden går å fixa ändå lite jobbigt å inte kunna tugga ordentligt på den sidan...
  6. 3
    inte så rädd.. får bedövningssalva för sprutan hehe... men måste kolla om tanden går å fixa ändå lite jobbigt å inte kunna tugga ordentligt på den sidan...
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    jaa tänder är ett nödvändigt ont
  8. 4
    jaa tänder är ett nödvändigt ont
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5
    dumt att dom inte provade å laga om den... tycker jag iaf.. suck.
  10. 5
    dumt att dom inte provade å laga om den... tycker jag iaf.. suck.
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    dom vill tjäna penagr dedär blodsugarna
  12. 6
    dom vill tjäna penagr dedär blodsugarna
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7
    ska iaf ringa folktandvården här och se vad dom har å säga om min ömmade tand...
  14. 7
    ska iaf ringa folktandvården här och se vad dom har å säga om min ömmade tand...

Liknande trådar

  1. Kindtand
    By Madde Albin & Simon in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-09, 20:15
  2. Kindtand
    By Madde Albin & Simon in forum _04 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-05-24, 12:22
  3. En kindtand
    By ~Ida~ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-26, 20:55
  4. Kindtand på väg upp!! :(
    By Alyssa m Adie & Kian in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 13:13
  5. En kindtand
    By Jennie med T & S in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-21, 18:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar