jag vet ju att jag sade att vi inte
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    jag vet ju att jag sade att vi inte

    skulle ha fler barn. Tre skulle vara nog.

    Men - nu väntar vi fyran
    Det känns superkul och fullständigt opraktiskt med bil och hus och allt, men vem bryr sig?
    Vi var och tittade på pyret idag på UL och allt ser så bra ut så..

    Men - hur ska jag palla en graviditet till? Och jobb? och tre andra barn? Hick! Det blir nog bra.
  2. 1
    jag vet ju att jag sade att vi inte skulle ha fler barn. Tre skulle vara nog.

    Men - nu väntar vi fyran
    Det känns superkul och fullständigt opraktiskt med bil och hus och allt, men vem bryr sig?
    Vi var och tittade på pyret idag på UL och allt ser så bra ut så..

    Men - hur ska jag palla en graviditet till? Och jobb? och tre andra barn? Hick! Det blir nog bra.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Åh, vad roligt!
    Det kommer säkert att gå bra men klart ni kan få det svettigt en tid ; )
    Vi väntar också en till, fast nummer 2. Än så länge beräknad till 12 Juni men ultraljud nästa vecka så då kanske det ändras.
    Spännande att vår lilla plutt Astrid ska bli storasyster....känns lite konstigt!
    Lycka till med allt, jag hänger endel på ankomst Juni-10 också!
  4. 2
    Åh, vad roligt!
    Det kommer säkert att gå bra men klart ni kan få det svettigt en tid ; )
    Vi väntar också en till, fast nummer 2. Än så länge beräknad till 12 Juni men ultraljud nästa vecka så då kanske det ändras.
    Spännande att vår lilla plutt Astrid ska bli storasyster....känns lite konstigt!
    Lycka till med allt, jag hänger endel på ankomst Juni-10 också!
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Men GRATTIS!!!! Så roligt!! Jag har också tre och skulle gärna ha en fyra men mannen vill inte, buhu...lycka till i alla fall!!
  6. 3
    Men GRATTIS!!!! Så roligt!! Jag har också tre och skulle gärna ha en fyra men mannen vill inte, buhu...lycka till i alla fall!!
  7. Anonym
    #4
    Grattis! jag väntar nummer 3i Juli så jag är i vecka 15 nu men är fortfarande anonym Vi verkar vara ett litet gäng nu som ska ha syskon till våra novemberbarn! Avslöjar mig senare, kan nog vänta några veckor till
  8. 4
    Grattis! jag väntar nummer 3i Juli så jag är i vecka 15 nu men är fortfarande anonym Vi verkar vara ett litet gäng nu som ska ha syskon till våra novemberbarn! Avslöjar mig senare, kan nog vänta några veckor till
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Grattis Vad kul! Sambon har börjat pika mig om att han tycker att det inte ska vara mer än max två år mellan syskon, och vi vill nog ha ett barn till. Men jag sätter mig på tvären ett tag till, nu vill jag jobba och bara vara vi tre ett tag. Om något år ungefär, då kan jag tänka mig att börja försöka igen.
  10. 5
    Grattis Vad kul! Sambon har börjat pika mig om att han tycker att det inte ska vara mer än max två år mellan syskon, och vi vill nog ha ett barn till. Men jag sätter mig på tvären ett tag till, nu vill jag jobba och bara vara vi tre ett tag. Om något år ungefär, då kan jag tänka mig att börja försöka igen.
  11. Medlem sedan
    Sep 2008
    #6
    Grattis!! Va roligt!! Det går säkert jättebra!!

    Här fällde maken oxå en kommentar häromdan som va helt oväntad, jag minns inte vad han sa riktigt, men det handlade om att skaffa ett syskon snart iaf... Vi får se, först vill jag ha jobb och jobba ett tag, men sen ska vi nog försöka oss på ett eller ett par syskon till Stella.

    Grattis igen!!
  12. 6
    Grattis!! Va roligt!! Det går säkert jättebra!!

    Här fällde maken oxå en kommentar häromdan som va helt oväntad, jag minns inte vad han sa riktigt, men det handlade om att skaffa ett syskon snart iaf... Vi får se, först vill jag ha jobb och jobba ett tag, men sen ska vi nog försöka oss på ett eller ett par syskon till Stella.

    Grattis igen!!
  13. Medlem sedan
    Apr 2003
    #7
    Men GRATTIS, vad roligt! Det kommer gå jättebra med allt. Man kommer nog in i den lunken också.
  14. 7
    Men GRATTIS, vad roligt! Det kommer gå jättebra med allt. Man kommer nog in i den lunken också.
  15. Medlem sedan
    Sep 2003
    #8

    *fniss* jag får väl se när någon

    misstänkt känd verkar dyka upp i juli-ankomstgruppen ;-)
  16. 8
    *fniss* jag får väl se när någon misstänkt känd verkar dyka upp i juli-ankomstgruppen ;-)
  17. Medlem sedan
    Sep 2003
    #9

    verkar ju vara ett helt litet gäng här

    ..som redan ska ha småsyskon till våra små pyren! Vad kul!

    Det är kul att de kommer rätt så tätt, men också lite så där blandade känslor över att Folke inte får vara minsting så särskilt länge.

    Men de två storasyrrorna kom också rätt tätt och de har så himla kul ihop att jag unnar Folke en sån syskonpolare också :-)
  18. 9
    verkar ju vara ett helt litet gäng här ..som redan ska ha småsyskon till våra små pyren! Vad kul!

    Det är kul att de kommer rätt så tätt, men också lite så där blandade känslor över att Folke inte får vara minsting så särskilt länge.

    Men de två storasyrrorna kom också rätt tätt och de har så himla kul ihop att jag unnar Folke en sån syskonpolare också :-)
  19. Anonym
    #10
    mmm tycker det är riktigt skönt att inte berätta, med första barnet berättade man liksom för alla direkt. Nu med nummer 3 känns det mer som att äsch vaddå folk lär väl märka det när den kommit ut typ haha...
  20. 10
    mmm tycker det är riktigt skönt att inte berätta, med första barnet berättade man liksom för alla direkt. Nu med nummer 3 känns det mer som att äsch vaddå folk lär väl märka det när den kommit ut typ haha...
  21. Medlem sedan
    Jan 2006
    #11
    Grattis! Vad härligt med en bebis till. Här är det stopp. Jag orkar inte fler än våra två godingar.
    Hoppas du mår gott!
  22. 11
    Grattis! Vad härligt med en bebis till. Här är det stopp. Jag orkar inte fler än våra två godingar.
    Hoppas du mår gott!
  23. Medlem sedan
    Oct 2007
    #12
    Grattis vad roligt!

    Du skall se att allt det praktiska ordnar sig. Det gör det ju jämt.
  24. 12
    Grattis vad roligt!

    Du skall se att allt det praktiska ordnar sig. Det gör det ju jämt.
  25. Medlem sedan
    Nov 2005
    #13
    Grattis! Vad roligt!
  26. 13
    Grattis! Vad roligt!

Liknande trådar

  1. Naprapaten sade...
    By MrsHyde in forum Träning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-10-25, 10:45
  2. Idag sade A...
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-10, 09:28
  3. JO jag SADE..
    By justEmmie in forum Singelmingel
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-12-28, 10:13
  4. Och Jesus sade...
    By AJ aj in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-25, 16:13
  5. Allergisköterskan sade...
    By Ina m 2 in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 20:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar