Hur snart
_1010 Oktoberbarn
  1. Anonym
    #1

    Hur snart

    Hej. Hur snart kan man känna att man är gravid? Jag vet att jag hade oskyddad sex den 3 jan och nu har jag börjat få ont i brösten och känner mej lite illamående och är trött kan man verkligen känna av en graviditet så snart?
  2. 1
    Hur snart Hej. Hur snart kan man känna att man är gravid? Jag vet att jag hade oskyddad sex den 3 jan och nu har jag börjat få ont i brösten och känner mej lite illamående och är trött kan man verkligen känna av en graviditet så snart?
  3. Anonym
    #2
    Jag kände det efter 10 dagar ungefär. Men bara att jag hade otroligt ömma bröst och lite värk vid livmodern Nu är det bara en månad kvar till bebis kommer
  4. 2
    Jag kände det efter 10 dagar ungefär. Men bara att jag hade otroligt ömma bröst och lite värk vid livmodern Nu är det bara en månad kvar till bebis kommer
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    illamåendet kan komma tidigt, gjorde det före v 5 när jag väntade tvillingar, annars är det nog i regel kring v 6 och därefter...
    Ömma bröst är väl ett positivt täcken (men det kan ju vara före mens). lycka till!
  6. 3
    illamåendet kan komma tidigt, gjorde det före v 5 när jag väntade tvillingar, annars är det nog i regel kring v 6 och därefter...
    Ömma bröst är väl ett positivt täcken (men det kan ju vara före mens). lycka till!
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    På besök från ank juni.. Jag kände det ca 14 dgr efter antagen äl!! Var helt supersäker på att så vvar det då jag kände mig HELSKUM i kroppen.. Kände ingen mig sen jag hade samma känsla men fick mf i maj förra året, nu har det dock som tur väl är gått vägen& är nu idag i v.20 Antar att jag är höghormonare& bilder hcg väldigt snabbt, testade nämligen pos 14 dgr efter ev äl& 26 dgr efter mens!! Så hade jag varit dig hade jag testat mig from dag 26-28 ung, dvs om man är testoman som jag Hoppas på att du är gravid, för det är så underbart, även om man mår skit ett bra tag m illamående& ont i fogarna... It's worth it!!!!! KRAM
  8. 4
    På besök från ank juni.. Jag kände det ca 14 dgr efter antagen äl!! Var helt supersäker på att så vvar det då jag kände mig HELSKUM i kroppen.. Kände ingen mig sen jag hade samma känsla men fick mf i maj förra året, nu har det dock som tur väl är gått vägen& är nu idag i v.20 Antar att jag är höghormonare& bilder hcg väldigt snabbt, testade nämligen pos 14 dgr efter ev äl& 26 dgr efter mens!! Så hade jag varit dig hade jag testat mig from dag 26-28 ung, dvs om man är testoman som jag Hoppas på att du är gravid, för det är så underbart, även om man mår skit ett bra tag m illamående& ont i fogarna... It's worth it!!!!! KRAM

Liknande trådar

  1. Snart slut på veckan, å snart vilodag:)
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-28, 16:50
  2. Nio månader har gått.. snart SNART:)
    By Maddeluttan in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-21, 11:39
  3. Usa nästa, snart snart snart åker
    By EllaNora in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-22, 12:07
  4. Snart, snart ska barnen i säng!
    By joleda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 19:03
  5. Tänk snart snart är det januari
    By oja39 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 18:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar