Konstnär...
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Konstnär...

    Idag provade jag att koka lite hemmagjord fingerfärg åt barnen. Göstas första konstverk skapades... Så ut som det brukar göra på bordet när han ätit Och kombinationen fingerfärg och han nya grej att slicka av fingrarna var väl inte den bästa. Blev nog lika mycket färg i munnen som på pappret
  2. 1
    Konstnär... Idag provade jag att koka lite hemmagjord fingerfärg åt barnen. Göstas första konstverk skapades... Så ut som det brukar göra på bordet när han ätit Och kombinationen fingerfärg och han nya grej att slicka av fingrarna var väl inte den bästa. Blev nog lika mycket färg i munnen som på pappret
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Det låter ju riktigt skoj! Skulle du kanse vilja skriva ner ett litet recept på fingerfärg kanske????
  4. 2
    Det låter ju riktigt skoj! Skulle du kanse vilja skriva ner ett litet recept på fingerfärg kanske????
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Var ett recept jag hittade på nätet.
    3dl vatten
    3msk mjöl
    1tsk salt
    Koka upp. Låt svalna och sen har man i nå som ger färg. tex kakao eller karamellfärg.
    Vi tog kakao eftersom karamellfärg brukar kunna ge fläckar. Men kakaon gjorde väl att det luktade gott och frästande.
  6. 3
    Var ett recept jag hittade på nätet.
    3dl vatten
    3msk mjöl
    1tsk salt
    Koka upp. Låt svalna och sen har man i nå som ger färg. tex kakao eller karamellfärg.
    Vi tog kakao eftersom karamellfärg brukar kunna ge fläckar. Men kakaon gjorde väl att det luktade gott och frästande.
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Perfekt, det ska jag prova!!!
  8. 4
    Perfekt, det ska jag prova!!!

Liknande trådar

  1. jag är ingen konstnär men men men
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-12-04, 10:20
  2. nån konstnär här
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-08-07, 12:45
  3. finns det nån konstnär här
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 16:49
  4. Konstnär....
    By Cayenne-73 in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 08:59
  5. Reklamare och konstnär i hus?
    By Arty in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 14:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar