Barnvagn.
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2009
    #1

    Barnvagn.

    Jag har beställt barnvagn, en grön Brio Happy. Det känns glatt...och overkligt, overkligt alltihop, att bli mamma!!! Vi börjar närma oss att ha skaffat det mesta...eller vi har det ju. Fattas nog bara skötbord.
  2. 1
    Barnvagn. Jag har beställt barnvagn, en grön Brio Happy. Det känns glatt...och overkligt, overkligt alltihop, att bli mamma!!! Vi börjar närma oss att ha skaffat det mesta...eller vi har det ju. Fattas nog bara skötbord.
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Grattis till vagnen, alltid härligt att avverka de dyrare sakerna.

    Här fattas bilstolen, måste köpas + sängen som jag ska få tillbaka av en kompis som lånat den. Skötbordet ska oxå göras, ska köpa bänkskiva på IKEA och ha i tvättstugan över tvättmaskin och torktumlare.

    Jaja... vi hinner, räknar med bebis i slutet av feb:-)
  4. 2
    Grattis till vagnen, alltid härligt att avverka de dyrare sakerna.

    Här fattas bilstolen, måste köpas + sängen som jag ska få tillbaka av en kompis som lånat den. Skötbordet ska oxå göras, ska köpa bänkskiva på IKEA och ha i tvättstugan över tvättmaskin och torktumlare.

    Jaja... vi hinner, räknar med bebis i slutet av feb:-)
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Vad härligt. Själv var jag iväg och hämtade/köpte syskonvagnen i början på december, det blev så mycket mera verkligt när vagnen och spjälsängen kom hem.
  6. 3
    Vad härligt. Själv var jag iväg och hämtade/köpte syskonvagnen i början på december, det blev så mycket mera verkligt när vagnen och spjälsängen kom hem.
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Åh vad skoj! Här nöjer vi oss med sonens gamla, och skötbordet dissar vi denna gång då vi bara använde det ca 3 ggr, vi la en skötdyna på tvättmaskinen sist istället och kommer göra så nu också! Det är egentligen bara lite bäddning och småshopping kvar här, och så packa bb väskan, men den får vänta.
  8. 4
    Åh vad skoj! Här nöjer vi oss med sonens gamla, och skötbordet dissar vi denna gång då vi bara använde det ca 3 ggr, vi la en skötdyna på tvättmaskinen sist istället och kommer göra så nu också! Det är egentligen bara lite bäddning och småshopping kvar här, och så packa bb väskan, men den får vänta.
  9. Medlem sedan
    Sep 2009
    #5
    Har också beställt en Brio Happy, ska hämtas på lördag och då kommer även våran dubbelsäng - hurra!! Hejdå gamla trånga 120-säng!!
  10. 5
    Har också beställt en Brio Happy, ska hämtas på lördag och då kommer även våran dubbelsäng - hurra!! Hejdå gamla trånga 120-säng!!
  11. Medlem sedan
    Nov 2000
    #6
    Grattis till vagnköpet!
    Just vagn tycker jag känns så speciellt att köpa. Längtar tills vi får använda våran som bara står här och väntar. Barnen har bäddat ner en liten nalle i den så länge. :P
  12. 6
    Grattis till vagnköpet!
    Just vagn tycker jag känns så speciellt att köpa. Längtar tills vi får använda våran som bara står här och väntar. Barnen har bäddat ner en liten nalle i den så länge. :P
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Kul! Kommer ihåg hur speciellt det kändes att välja ut den där första vagnen.

    Vi har redan fixat vår, den ahr stått här sedan i höstas. Det blev en Bugaboo Frog den här gången. Har testat så mkt vagnar nu så den var den enda modell som lockade. Gillar jag den inte så säljer jag den och köper mig en gammal Teutonia.

    Hoppas ni blir nöjda med er vagn, Happy ser trevlig ut.
  14. 7
    Kul! Kommer ihåg hur speciellt det kändes att välja ut den där första vagnen.

    Vi har redan fixat vår, den ahr stått här sedan i höstas. Det blev en Bugaboo Frog den här gången. Har testat så mkt vagnar nu så den var den enda modell som lockade. Gillar jag den inte så säljer jag den och köper mig en gammal Teutonia.

    Hoppas ni blir nöjda med er vagn, Happy ser trevlig ut.
  15. Medlem sedan
    Nov 2008
    #8
    Oh det är ju precis den vagnen vi beställt en brio happy duo i grönt (olive/khaki)!

    Jag ville ha en brun först, men sambon fastnade för den gröna och nu är jag supernöjd! Klassisk snygg modell och "gungvänlig" mion syster har en likadan och hon är jättenöjd med den hon med
  16. 8
    Oh det är ju precis den vagnen vi beställt en brio happy duo i grönt (olive/khaki)!

    Jag ville ha en brun först, men sambon fastnade för den gröna och nu är jag supernöjd! Klassisk snygg modell och "gungvänlig" mion syster har en likadan och hon är jättenöjd med den hon med
  17. Medlem sedan
    Aug 2009
    #9
    Kul! Det var min kille som gillade grönt mest med...och att den var gungvänlig .
  18. 9
    Kul! Det var min kille som gillade grönt mest med...och att den var gungvänlig .
  19. Medlem sedan
    Sep 2008
    #10
    Vi väntar fortfarande på vår barnvagn, men det är 22 dagar kvar till bf så den hinner nog komma..
    kvar att handla:
    -blöjor
    - sugnappar (bra att ha i fall bröstvårtorna skulle smärta alltför mycket)
    - Badbalja på stativ
    - amningsbh:ar (men jag väntar, vet ju inte hur stora meloner jag kommer få)
    det var nog det jag hade kvar..
  20. 10
    Vi väntar fortfarande på vår barnvagn, men det är 22 dagar kvar till bf så den hinner nog komma..
    kvar att handla:
    -blöjor
    - sugnappar (bra att ha i fall bröstvårtorna skulle smärta alltför mycket)
    - Badbalja på stativ
    - amningsbh:ar (men jag väntar, vet ju inte hur stora meloner jag kommer få)
    det var nog det jag hade kvar..

Liknande trådar

  1. Barnvagn??
    By fia82 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 18:27
  2. Barnvagn
    By Bellan in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 18:48
  3. Tåg med barnvagn!
    By Lerica in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 07:22
  4. Barnvagn?
    By I väntan på kotten in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 19:04
  5. Barnvagn
    By elwira76 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 19:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar