IIIh Carola!
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    IIIh Carola!

    JAg ser dig på tv just nu! Vad roligt! Jag tänkte just nr programmet skulle starta att ni borde ju kvalificera er in i programmet.

    Gud så roligt! Mina barn är jätteintresserade, sepc eftersom du o jag ju faktiskt har jämngamla barn....i 2 omgångar.

    Hur mår ni annars nu då? Kramis från oss!
    Kramar från Heidi m Linus och Lova
  2. 1
    IIIh Carola! JAg ser dig på tv just nu! Vad roligt! Jag tänkte just nr programmet skulle starta att ni borde ju kvalificera er in i programmet.

    Gud så roligt! Mina barn är jätteintresserade, sepc eftersom du o jag ju faktiskt har jämngamla barn....i 2 omgångar.

    Hur mår ni annars nu då? Kramis från oss!
  3. Medlem sedan
    Jul 2001
    #2
    Ooooh - jag byter kanal omedelbart Vad är Simon & Tomas mot Carola??
  4. 2
    Ooooh - jag byter kanal omedelbart Vad är Simon & Tomas mot Carola??
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3
    JA men eller hur!!?? Carola rules!!
  6. 3
    JA men eller hur!!?? Carola rules!!
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4

    Åhhhhh:)

    Vad snälla ni är!!!!
    Carola med Jordan 090902, Lovelia 0709, Trixie 05,Novalie 03,Robert&Corrinda 00, Patricia 95, Janelle 94
    Ännu en bebis väntas komma i sommar BF 15 juli 11

    Bloggar här:
    http://blogg.mama.nu/familjenannorlunda/
  8. 4
    Åhhhhh:) Vad snälla ni är!!!!
  9. Medlem sedan
    Nov 2000
    #5

    Jag misstänkte väl det!

    Sa just det till mannen när vi tittade på programmet igår att det måste vara en tjej från AFF för hur troligt är det att jag känner igen dels mammans namn och även några av barnens.
    Ni verkar ha det jättemysigt!
    Mia med Emma -01, Theo -03 & Saga -10

    Bloggar lite lätt på http://miasalskadebarn.blogspot.com/
  10. 5
    Jag misstänkte väl det! Sa just det till mannen när vi tittade på programmet igår att det måste vara en tjej från AFF för hur troligt är det att jag känner igen dels mammans namn och även några av barnens.
    Ni verkar ha det jättemysigt!
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6
    Jag missade början av programmet, eftersom det var nattning av barn hemma hos oss då. Sen tittade jag. Jätteroligt att se dig och hela familjen! Och min gamla MVC.

    Var var ni och fiskade?

    Jag funderade på att låta A titta också, eftersom han går i samma klass Novalie. Men han var trött efter simskolan och har svårt att komma upp på mornarna även när det inte blir sent kvällen före.
  12. 6
    Jag missade början av programmet, eftersom det var nattning av barn hemma hos oss då. Sen tittade jag. Jätteroligt att se dig och hela familjen! Och min gamla MVC.

    Var var ni och fiskade?

    Jag funderade på att låta A titta också, eftersom han går i samma klass Novalie. Men han var trött efter simskolan och har svårt att komma upp på mornarna även när det inte blir sent kvällen före.
  13. Medlem sedan
    Feb 2007
    #7

    jag såg

    oxå
    har inte tittat på den serien föut men igår slog jag på o det var så skoj att se er
    kramar
  14. 7
    jag såg oxå
    har inte tittat på den serien föut men igår slog jag på o det var så skoj att se er
    kramar
  15. Medlem sedan
    Oct 1999
    #8

    Ja, verkligen!

    Så härligt att få se er "på riktigt" Carola, vilken underbar härlig familj du har! Så fina barn och det strålar om dig och Per. En glädjekick!

    Kram på dig!
    I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear. - Martin Luther King, Jr.

    Orkar du mer av mig? www.vickansdagar.com
  16. 8
    Ja, verkligen! Så härligt att få se er "på riktigt" Carola, vilken underbar härlig familj du har! Så fina barn och det strålar om dig och Per. En glädjekick!

    Kram på dig!
  17. Medlem sedan
    Oct 1999
    #9
    Tack tack tack <3
    Bara snälla ord, tusen tack, jag var rätt nervös igår
    Ansan, vi fiskade vid Ultuna! Visst jobbar väl du där i krokarna? Har för mig att vi pratat om det nån gång..eller så var det nån heeeelt annan...
    A kan kolla på nätet ju Våra ungar är kvällspigga så vi har svårt att få dem i säng normalt, men igår kunde de inte alls sova....undras varför?

    Återigen - tack alla snälla
  18. 9
    Tack tack tack <3
    Bara snälla ord, tusen tack, jag var rätt nervös igår
    Ansan, vi fiskade vid Ultuna! Visst jobbar väl du där i krokarna? Har för mig att vi pratat om det nån gång..eller så var det nån heeeelt annan...
    A kan kolla på nätet ju Våra ungar är kvällspigga så vi har svårt att få dem i säng normalt, men igår kunde de inte alls sova....undras varför?

    Återigen - tack alla snälla
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10
    Ja, visst jobbar jag på Ultuna. En av mina kollegor (Nåntuna-bo) pratade på lunchen om att hon sett den fina familjen från Uppsala som var med i "det där programmet med familjer som har många barn". Hon var helt lyrisk över hur fina dina barn var. Kul va!?! Jag berättade vilken del av stan ni bor i och att jag känner dig lite.

    Sen sa kollegan "Ja, och så var de ju här utanför och fiskade!". Då kände jag mig faktiskt rätt korkad. Hon påstod att huset vi jobbar i till och med synts i bild, men det missade jag tydligen (satt och sydde namnlappar i kläder samtidigt som jag tittade, så jag kan väl skylla på det). Jag tyckte ert fiskeställe såg sååå mysigt ut och tänkte att dit borde vi åka någon gång med barnen. Både maken och sönerna älskar att fiska, särskilt A. Och så var det precis vid mitt jobb ni var. Lustigt! Men det är fint här, det tycker jag fortfarande. Väldigt trevligt att jobba på en så vacker plats. Fast man kan inte direkt uträtta ärenden på lunchen...
  20. 10
    Ja, visst jobbar jag på Ultuna. En av mina kollegor (Nåntuna-bo) pratade på lunchen om att hon sett den fina familjen från Uppsala som var med i "det där programmet med familjer som har många barn". Hon var helt lyrisk över hur fina dina barn var. Kul va!?! Jag berättade vilken del av stan ni bor i och att jag känner dig lite.

    Sen sa kollegan "Ja, och så var de ju här utanför och fiskade!". Då kände jag mig faktiskt rätt korkad. Hon påstod att huset vi jobbar i till och med synts i bild, men det missade jag tydligen (satt och sydde namnlappar i kläder samtidigt som jag tittade, så jag kan väl skylla på det). Jag tyckte ert fiskeställe såg sååå mysigt ut och tänkte att dit borde vi åka någon gång med barnen. Både maken och sönerna älskar att fiska, särskilt A. Och så var det precis vid mitt jobb ni var. Lustigt! Men det är fint här, det tycker jag fortfarande. Väldigt trevligt att jobba på en så vacker plats. Fast man kan inte direkt uträtta ärenden på lunchen...
  21. Medlem sedan
    Mar 2002
    #11
    Men å var det DU Carola! Det fattade ju inte jag!! *tar mig för pannan* (hur jag nu inte kunde fatta det) Vet du, jag satt å tänkte "gud att hon kan hålla sig så lugn, jag hade blivit vansinnig i samma situation" Vilken fin familj ni har!
  22. 11
    Men å var det DU Carola! Det fattade ju inte jag!! *tar mig för pannan* (hur jag nu inte kunde fatta det) Vet du, jag satt å tänkte "gud att hon kan hålla sig så lugn, jag hade blivit vansinnig i samma situation" Vilken fin familj ni har!

Liknande trådar

  1. Iiih!
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-03-31, 23:44
  2. iiih
    By MsBecks in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-11-12, 11:38
  3. Iiih!
    By Tuvali in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-09-30, 13:53
  4. iiih
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 21:31
  5. *iiih*
    By MamaMia in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 18:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar