Vimse (ja, ni andra få också läsa :))!
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Vimse (ja, ni andra få också läsa :))!

    Ni hade ju problem med läckande nattblöja förut och jag vet att jag var en av dem som lämnade tips, men nu sitter vi i sitsen själv. Att O ska bli torr på natten känns far far away, men som det är nu läcker var och varannan nattblöja sen ett par veckor tillbaka. Vad har hänt nu liksom?
    Min egen teori är att han håller sig längre och därme kissar mer när det väl kommer och det klarar inte blöjan.
    Blev det bättre för er till slut med E´s blöjor? Hittade ni någon blöja som inte läckte?
    Just nu använder vi Liberos byxblöja nr 6, men jag funderar om inte en vanlig blöja blir bättre. Längtar just nu tills han är torr helt och hållet.
    Gunilla med Wilma -02, Oskar -06, Emma -09 & ängeln William -97

    http://familjenbrann.blogspot.com/
  2. 1
    Vimse (ja, ni andra få också läsa :))! Ni hade ju problem med läckande nattblöja förut och jag vet att jag var en av dem som lämnade tips, men nu sitter vi i sitsen själv. Att O ska bli torr på natten känns far far away, men som det är nu läcker var och varannan nattblöja sen ett par veckor tillbaka. Vad har hänt nu liksom?
    Min egen teori är att han håller sig längre och därme kissar mer när det väl kommer och det klarar inte blöjan.
    Blev det bättre för er till slut med E´s blöjor? Hittade ni någon blöja som inte läckte?
    Just nu använder vi Liberos byxblöja nr 6, men jag funderar om inte en vanlig blöja blir bättre. Längtar just nu tills han är torr helt och hållet.
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Tyvärr har jag inget bra tips att komma med. Det löste sig av sig självt, faktiskt.
    Han verkar kissa mindre på natten. Inte så att blöjan är snustorr, men inte plaskfull heller. Han går och kissar när han stiger upp nu, så kanske han är på väg att bli nattorr ändå fast jag inte trodde det för några veckor sen.

    Hur lever livet med liten bebis för dig då? Jag har hört rykten om att det är en riktig liten sötis du har fått!
  4. 2
    Tyvärr har jag inget bra tips att komma med. Det löste sig av sig självt, faktiskt.
    Han verkar kissa mindre på natten. Inte så att blöjan är snustorr, men inte plaskfull heller. Han går och kissar när han stiger upp nu, så kanske han är på väg att bli nattorr ändå fast jag inte trodde det för några veckor sen.

    Hur lever livet med liten bebis för dig då? Jag har hört rykten om att det är en riktig liten sötis du har fått!
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Nu har jag bytt blöjsort och gått ner en storlek så får vi se. Ungen har ju ätit så dåligt under jullovet så han har säkert blivit smalare om magen = blöja för stor och kiss rinner ut.
    Oskar går också på toa det sista han gör innan han lägger sig och om vi hinner direkt på morgonen.

    Livet med bebis är underbart och naturligtvis är hon världens sötaste .
    Kolla gärna min blogg http://familjenbrann.blogspot.com/. Där finns lite bilder å sånt om du är nyfiken!
  6. 3
    Nu har jag bytt blöjsort och gått ner en storlek så får vi se. Ungen har ju ätit så dåligt under jullovet så han har säkert blivit smalare om magen = blöja för stor och kiss rinner ut.
    Oskar går också på toa det sista han gör innan han lägger sig och om vi hinner direkt på morgonen.

    Livet med bebis är underbart och naturligtvis är hon världens sötaste .
    Kolla gärna min blogg http://familjenbrann.blogspot.com/. Där finns lite bilder å sånt om du är nyfiken!

Liknande trådar

  1. MrsHyde... och andra som vill läsa...
    By asolo in forum Träning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-05-27, 21:44
  2. Vimse och andra sthlmsmammor
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 09:46
  3. Vimse och andra som vill ses
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 23:13
  4. Vimse! (och ni andra också)
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 17:06
  5. nollsjuan å' andra som vill läsa...
    By mallgrodan in forum Styvfamiljer
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 17:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar