En till kissfråga
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    En till kissfråga

    Ni som har killar, lär ni dom att torka sig efter dom har kissat?
    Eller skakar dom bara?

    Den otåliga Kotten tycker att momentet med toapapper är helt onödigt. Men det kanske är helt ok? Vad vet jag om sånt här?
  2. 1
    En till kissfråga Ni som har killar, lär ni dom att torka sig efter dom har kissat?
    Eller skakar dom bara?

    Den otåliga Kotten tycker att momentet med toapapper är helt onödigt. Men det kanske är helt ok? Vad vet jag om sånt här?
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Vincent torkar. Fast hans pappa tycker att han bara behöver skaka
  4. 2
    Vincent torkar. Fast hans pappa tycker att han bara behöver skaka
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Ja, jag tycker att han ska torka sig medan han själv, liksom kotten, tycker det är ett moment för mycket. Jag påminer om papperet men gör ingen grej av det om han struntar i det.
  6. 3
    Ja, jag tycker att han ska torka sig medan han själv, liksom kotten, tycker det är ett moment för mycket. Jag påminer om papperet men gör ingen grej av det om han struntar i det.
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Jag är stenhård på att torka eftersom jag tycker att det är en viktig vana. Det är ruggigt ofräscht med urinfläckade kalsonger eller kissdoftande snoppar när grabbarna är stora nog att träffa en tjej! (Har råkat ut för detta så det är väl därför mina söner aldrig haft en chans att någonsin slippa torkning )

    Helst vill jag att de sitter och kissar också, dels för att det är fräscht för andra som använder toan, dels för att jag hört att det är bra för prostatan att tömma blåsan ordentligt och det gör man bäst när man sitter. (Kanske bara nys men när storebror var i 7-årsåldern gjorde jag en undersökning på jobbet och alla killar berättade att de sitter och kissar så då fick Joacim oxå göra det.)
  8. 4
    Jag är stenhård på att torka eftersom jag tycker att det är en viktig vana. Det är ruggigt ofräscht med urinfläckade kalsonger eller kissdoftande snoppar när grabbarna är stora nog att träffa en tjej! (Har råkat ut för detta så det är väl därför mina söner aldrig haft en chans att någonsin slippa torkning )

    Helst vill jag att de sitter och kissar också, dels för att det är fräscht för andra som använder toan, dels för att jag hört att det är bra för prostatan att tömma blåsan ordentligt och det gör man bäst när man sitter. (Kanske bara nys men när storebror var i 7-årsåldern gjorde jag en undersökning på jobbet och alla killar berättade att de sitter och kissar så då fick Joacim oxå göra det.)
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    Jo, ännu en anledning att torka är hur hela toan ser ut...

    Jag fick spel igår när jag såg att ungarnas killkompisar spillt ner porslinet som i sin tur smetat in undersidan av ringen. Fy för den lede att behöva torka av detta, blä!

    Om man skakar lär det ju alltid ramla några droppar lite här och där och någon måste ju ta hand om dem...
  10. 5
    Jo, ännu en anledning att torka är hur hela toan ser ut...

    Jag fick spel igår när jag såg att ungarnas killkompisar spillt ner porslinet som i sin tur smetat in undersidan av ringen. Fy för den lede att behöva torka av detta, blä!

    Om man skakar lär det ju alltid ramla några droppar lite här och där och någon måste ju ta hand om dem...
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Alla mina killar sitter och kissar och torkar alltid med papper. Skaka finns inte på världskartan här. De vet nog inte ens vad det är och jag skulle aldrig tillåta det. Då kan det ju hamna kiss lite överallt. Usch.
    Tage, plutten, sitter kvar tills vi kommer och torkar, även kiss.
  12. 6
    Alla mina killar sitter och kissar och torkar alltid med papper. Skaka finns inte på världskartan här. De vet nog inte ens vad det är och jag skulle aldrig tillåta det. Då kan det ju hamna kiss lite överallt. Usch.
    Tage, plutten, sitter kvar tills vi kommer och torkar, även kiss.

Liknande trådar

  1. kissfråga
    By ~Ida~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2011-08-08, 23:25
  2. Kissfråga
    By Wwena in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-12, 18:26
  3. Kissfråga
    By Valerina in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 21:33
  4. Kissfråga.
    By ellatova in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 12:30
  5. kissfråga...
    By Moa m. BellanBus in forum _0507 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 08:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar