nån som äter sertralin/zoloft?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    nån som äter sertralin/zoloft?

    Har ätit mot depression 10 dagar o mår inte bra. huvudvärk o nedsatt tankeförmåga, mer ångest osv.

    Hur lång tid tog det för er innan biverkningarna försvann? funkar medicinen bra för er?
  2. 1
    nån som äter sertralin/zoloft? Har ätit mot depression 10 dagar o mår inte bra. huvudvärk o nedsatt tankeförmåga, mer ångest osv.

    Hur lång tid tog det för er innan biverkningarna försvann? funkar medicinen bra för er?
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    Har ätit zoloft för flera år sedan tog ca 6 veckor innan jag märkte en positiv förändring. Men tala med personen som skrivit ut dem, man kan behöva ändra medicin eller dos
  4. 2
    Har ätit zoloft för flera år sedan tog ca 6 veckor innan jag märkte en positiv förändring. Men tala med personen som skrivit ut dem, man kan behöva ändra medicin eller dos
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3
    Jag har gjort, men har nu annat preparat.
    men det var värre de första 4 veckorna, sedan blev det långsamt bättre. Orkar du håll ut. men blir ångesten för stark. tveka inte att ringa och få hjälp.
  6. 3
    Jag har gjort, men har nu annat preparat.
    men det var värre de första 4 veckorna, sedan blev det långsamt bättre. Orkar du håll ut. men blir ångesten för stark. tveka inte att ringa och få hjälp.
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    jag ringde o skulle bli uppringd av

    min läkare men han ringde aldrig tillbaka... Det stör mig för jag mår verkligen inte bra o de ångestdämpnade tabl som han har skrivit ut hjälper inte längre.
  8. 4
    jag ringde o skulle bli uppringd av min läkare men han ringde aldrig tillbaka... Det stör mig för jag mår verkligen inte bra o de ångestdämpnade tabl som han har skrivit ut hjälper inte längre.
  9. Medlem sedan
    Dec 2009
    #5
    Inte just de, men Citalopram och numera Efexor.
    Du får räkna minst 3 veckor innan de får full effekt. Och under den tiden kan du hamna i en svacka. Precis det du upplever nu alltså.
    Ge det två veckor till. Håll ut.
  10. 5
    Inte just de, men Citalopram och numera Efexor.
    Du får räkna minst 3 veckor innan de får full effekt. Och under den tiden kan du hamna i en svacka. Precis det du upplever nu alltså.
    Ge det två veckor till. Håll ut.
  11. Medlem sedan
    Oct 1999
    #6
    Jag åt Zoloft för flera år sedan och vill minnas att de första tre veckorna var rätt vidriga men sen blev det bra. Kämpa på!
    I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear. - Martin Luther King, Jr.

    Orkar du mer av mig? www.vickansdagar.com
  12. 6
    Jag åt Zoloft för flera år sedan och vill minnas att de första tre veckorna var rätt vidriga men sen blev det bra. Kämpa på!
  13. Medlem sedan
    Mar 1998
    #7
    Känner igen från när dottern åt Citalopram. Hon åt nog inte så länge så att det blev nån skillnad utan la av rätt vad det var. Nu har hon en annan sort Cipralex, och läkaren sa en månad innan det märks nåt.
  14. 7
    Känner igen från när dottern åt Citalopram. Hon åt nog inte så länge så att det blev nån skillnad utan la av rätt vad det var. Nu har hon en annan sort Cipralex, och läkaren sa en månad innan det märks nåt.

Liknande trådar

  1. Zoloft/Sertralin mot PMS
    By nallemamma in forum Kropp & hälsa
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2018-01-19, 10:34
  2. zoloft /sertralin fråga!
    By Lille Skutt in forum Känsliga snack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 20:04
  3. Ingen om Zoloft & Sertralin
    By GAH in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 07:43
  4. Ni som äter Zoloft
    By Mamzing in forum Känsliga snack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 23:47
  5. Nån som gått fr Zoloft t. sertralin
    By Annelie in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-24, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar