En vecka till värmen
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    En vecka till värmen

    Nu är det bara 1v kvar tills vi åker 14 dagar till Thailand ååååh vad jag längtar! Ska bli så mysigt att bara slappna av med min familj och förhoppningsvis hinna landa i det faktum att vi ska bli 3 barns föräldrar
  2. 1
    En vecka till värmen Nu är det bara 1v kvar tills vi åker 14 dagar till Thailand ååååh vad jag längtar! Ska bli så mysigt att bara slappna av med min familj och förhoppningsvis hinna landa i det faktum att vi ska bli 3 barns föräldrar
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Lalalalalalalalala... Håller för ögon och öron och ser inte aaaaalls vad du skrivit...

    Gud jag längtar så tillbaka till thailand, hm men vi va där i aaugusti förra hösten i tre veckor så det känns inte helt befogat..

    Men hade jag haft råd hade jag bokat en resa nu i vår.. Grr.. Nåja, när bebben är ett halvår kanske??
  4. 2
    Lalalalalalalalala... Håller för ögon och öron och ser inte aaaaalls vad du skrivit...

    Gud jag längtar så tillbaka till thailand, hm men vi va där i aaugusti förra hösten i tre veckor så det känns inte helt befogat..

    Men hade jag haft råd hade jag bokat en resa nu i vår.. Grr.. Nåja, när bebben är ett halvår kanske??
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Ha en jätteskön resa!

    jag är en sån där tråkig person som inte gillar att flyga så jag har inte ens vett att bli avundsjuk Men jag hoppas ni får en underbar semester.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  6. 3
    Ha en jätteskön resa! jag är en sån där tråkig person som inte gillar att flyga så jag har inte ens vett att bli avundsjuk Men jag hoppas ni får en underbar semester.
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Hoppas ni får en jätteskön semester!!
    Och ta med lite värme med hem till oss är du snäll!
  8. 4
    Hoppas ni får en jätteskön semester!!
    Och ta med lite värme med hem till oss är du snäll!
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5

    huga nej

    jag gillar inte heller att flyga. Nu ska vi till Kanarieöarna nästa vecka och jag försöker aktivt att inte höra alla flygplansolycke-historier, som av någon outgrundlig anledning dyker upp överallt just innan jag ska iväg ut och flyga... Brrr...
  10. 5
    huga nej jag gillar inte heller att flyga. Nu ska vi till Kanarieöarna nästa vecka och jag försöker aktivt att inte höra alla flygplansolycke-historier, som av någon outgrundlig anledning dyker upp överallt just innan jag ska iväg ut och flyga... Brrr...
  11. Medlem sedan
    Sep 2003
    #6

    vi också!

    vi ska också till solen (hoppas vi).
    Fast vi tar oss inte så långt - vi åker "bara" till kanarieöarna en vecka. Men fy så skönt det ska bli!
  12. 6
    vi också! vi ska också till solen (hoppas vi).
    Fast vi tar oss inte så långt - vi åker "bara" till kanarieöarna en vecka. Men fy så skönt det ska bli!
  13. Medlem sedan
    Dec 2006
    #7
    Åh, så underbart!! Ha en fantastisk resa
  14. 7
    Åh, så underbart!! Ha en fantastisk resa

Liknande trådar

  1. Flytta till värmen?
    By Omaster in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-17, 17:48
  2. En vecka till värmen
    By Geo75 in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 19:04
  3. En vecka till värmen
    By Geo75 in forum _1006 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-01-17, 09:02
  4. Vad äts till middag i värmen?
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 45
    Senaste inlägg: 2009-07-04, 18:41
  5. resa till värmen
    By kanl in forum Bebiskläder
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-17, 09:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar