En vecka till värmen
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    En vecka till värmen

    Nu är det bara 1v kvar tills vi åker 14 dagar till Thailand ååååh vad jag längtar! Ska bli så mysigt att bara slappna av med min familj och förhoppningsvis hinna landa i det faktum att vi ska bli 3 barns föräldrar
  2. 1
    En vecka till värmen Nu är det bara 1v kvar tills vi åker 14 dagar till Thailand ååååh vad jag längtar! Ska bli så mysigt att bara slappna av med min familj och förhoppningsvis hinna landa i det faktum att vi ska bli 3 barns föräldrar
  3. Medlem sedan
    Oct 2009
    #2
    JAAAA....jag hoppar in till din ficka och följer med! Lovar inte sparka så mycket med mina långa ben.
    Trevlig resa!
  4. 2
    JAAAA....jag hoppar in till din ficka och följer med! Lovar inte sparka så mycket med mina långa ben.
    Trevlig resa!
  5. Medlem sedan
    Aug 2007
    #3
    va underbart, längtar också till värmen!!! Hoppas ni får det underbart skönt, och njut extra från mig!
  6. 3
    va underbart, längtar också till värmen!!! Hoppas ni får det underbart skönt, och njut extra från mig!
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4
    Vad härligt att få åka till sol och värme, förstår att det ska bli skönt att få vara med familjen och bara lata er.
  8. 4
    Vad härligt att få åka till sol och värme, förstår att det ska bli skönt att få vara med familjen och bara lata er.
  9. Medlem sedan
    Jan 2010
    #5
    Vad härligt!
  10. 5
    Vad härligt!
  11. Medlem sedan
    Dec 2006
    #6
    Åhh, så härligt!! Passa på och njut. Vi var på Gran Canaria förra veckan och det gjorde underverk för själen. 24 grader och strålande sol varje dag. Sola försiktigt bara så att du inte får pigmentfläckar och massor med vatten. Känns som att jag ständigt sörplade vatten.
  12. 6
    Åhh, så härligt!! Passa på och njut. Vi var på Gran Canaria förra veckan och det gjorde underverk för själen. 24 grader och strålande sol varje dag. Sola försiktigt bara så att du inte får pigmentfläckar och massor med vatten. Känns som att jag ständigt sörplade vatten.
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #7
    Låter underbart! Hoppas ni får en trevlig och avkopplande resa!
  14. 7
    Låter underbart! Hoppas ni får en trevlig och avkopplande resa!
  15. Medlem sedan
    Jun 2008
    #8
    Avundsjuk. Vi var i Khao Lak strax innan jul men skulle absolut kunna tänka mig att åka tillbaka kanske i frbruari. Det var underbart härligt!! Jag vill åka igen. Kanske när bebis är ett år eller två.

    Ha det så skönt. Om ni är på västkusten, missa inte Similan Islands!!
  16. 8
    Avundsjuk. Vi var i Khao Lak strax innan jul men skulle absolut kunna tänka mig att åka tillbaka kanske i frbruari. Det var underbart härligt!! Jag vill åka igen. Kanske när bebis är ett år eller två.

    Ha det så skönt. Om ni är på västkusten, missa inte Similan Islands!!
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9
    Hej det är dit vi ska! Mer ips än Similian? Tar tacksamt emot de i så fall
  18. 9
    Hej det är dit vi ska! Mer ips än Similian? Tar tacksamt emot de i så fall
  19. Medlem sedan
    Jun 2008
    #10
    Vissa är oerhört dåliga på engelska. Så om ni ska nånstans utanför själva khaolakområdet, ta med en karta och visa på den vart ni ska. Vi försökte ta oss till gamla staden Old Takua pa, Han körde oss till det nya Takua Pa, fanns inget att se... Sen kunde han inte engelska så han kunde inte köra dit vi ville. Istället körde han till turistställen och tyckte vi skulle ta kort. Back to hotel!
  20. 10
    Vissa är oerhört dåliga på engelska. Så om ni ska nånstans utanför själva khaolakområdet, ta med en karta och visa på den vart ni ska. Vi försökte ta oss till gamla staden Old Takua pa, Han körde oss till det nya Takua Pa, fanns inget att se... Sen kunde han inte engelska så han kunde inte köra dit vi ville. Istället körde han till turistställen och tyckte vi skulle ta kort. Back to hotel!

Liknande trådar

  1. Flytta till värmen?
    By Omaster in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-17, 17:48
  2. En vecka till värmen
    By Geo75 in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 19:04
  3. En vecka till värmen
    By Geo75 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-15, 10:24
  4. Vad äts till middag i värmen?
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 45
    Senaste inlägg: 2009-07-04, 18:41
  5. resa till värmen
    By kanl in forum Bebiskläder
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-17, 09:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar