Snart är det dags för kalas...
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Snart är det dags för kalas...

    Kanske är jag som är tidigt ute men nu är det inte långt kvar tills våra små fyller år. Blir det kalas hos er? Här får ungarna ett gemensamt släkt kalas eftersom det bara är tre dagar mellan deras födelsedagar och sen ska det ordnas kalas för storasyster som blir 7år!
    Värsta är att köpa födelsedags presenter... vet inte alls vad jag ska ge dem. Inte för att det egentligen spelar så stor roll men nått måste man ju ge dem...
  2. 1
    Snart är det dags för kalas... Kanske är jag som är tidigt ute men nu är det inte långt kvar tills våra små fyller år. Blir det kalas hos er? Här får ungarna ett gemensamt släkt kalas eftersom det bara är tre dagar mellan deras födelsedagar och sen ska det ordnas kalas för storasyster som blir 7år!
    Värsta är att köpa födelsedags presenter... vet inte alls vad jag ska ge dem. Inte för att det egentligen spelar så stor roll men nått måste man ju ge dem...
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Nicole fyller ju 5/2 så det är rätt närstående...

    Vi har ingen släkt i närheten förutom hennes far & morföräldrar, så vi bjuder hem dem plus hennes vuxna storasyster på tårta & fika bara.
    Jag har vänner med barn i samma ålder som jag tänkte bjuda, men då fick jag lite panik eftersom jag kan räkna med att de kommer glömma storebror. Och någon särbehandling ska det inte bli, så det får bli lite lagom firande nu när hon är så liten.

    Hon delar ju födelsedag med brorsan, som blir 9 samma dag. Han ska ha kalas för sina klasskompisar, Laserdome

    Jag vet inte heller vad jag ska köpa, hon har ju allt... Så det blir nog lite kläder bara, och någon rolig pryl kanske.
    Lika bra att spara in lite pengar medans man kan *s*
  4. 2
    Nicole fyller ju 5/2 så det är rätt närstående...

    Vi har ingen släkt i närheten förutom hennes far & morföräldrar, så vi bjuder hem dem plus hennes vuxna storasyster på tårta & fika bara.
    Jag har vänner med barn i samma ålder som jag tänkte bjuda, men då fick jag lite panik eftersom jag kan räkna med att de kommer glömma storebror. Och någon särbehandling ska det inte bli, så det får bli lite lagom firande nu när hon är så liten.

    Hon delar ju födelsedag med brorsan, som blir 9 samma dag. Han ska ha kalas för sina klasskompisar, Laserdome

    Jag vet inte heller vad jag ska köpa, hon har ju allt... Så det blir nog lite kläder bara, och någon rolig pryl kanske.
    Lika bra att spara in lite pengar medans man kan *s*
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Även lillasyster blir ett den femte februari. Vi har gäster den helgen så vi firar lite med dem. Jag tänker dricka champagne och barnen vill säkert ha tårta. Har faktiskt köpt henne en liten docka från oss och från andra som kan tänka sig vilja fira henne önskar hon sig vårkläder. Är man yngst av tre finns det mesta så något annat tror jag inte hon behöver. Ett års dagen är så speciell tycker jag. Ett stort år för hela familjen.
  6. 3
    Även lillasyster blir ett den femte februari. Vi har gäster den helgen så vi firar lite med dem. Jag tänker dricka champagne och barnen vill säkert ha tårta. Har faktiskt köpt henne en liten docka från oss och från andra som kan tänka sig vilja fira henne önskar hon sig vårkläder. Är man yngst av tre finns det mesta så något annat tror jag inte hon behöver. Ett års dagen är så speciell tycker jag. Ett stort år för hela familjen.

Liknande trådar

  1. Snart dags för 4-års kalas
    By maylin in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-01-31, 11:16
  2. Snart dags för kalas!
    By Annamj in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-21, 08:50
  3. Dags för kalas
    By Jessica05 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-30, 09:33
  4. Dags för kalas
    By Sara med Tea in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-19, 11:05
  5. Dags för kalas mm
    By Efemeris in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-11, 21:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar