Matt efter en lång natt.
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Matt efter en lång natt.

    I natt sov jag urdåligt. Jag vaknade flera gånger med en känsla av att jag inte ens hade somnat från den stund jag lade mig ner i sängen. Skruvade och vred mig fram och tillbaka.

    Jag känner mig trots detta inte tröttare än vanligt så jag hoppas jag kan vara effektiv med min hemtenta som ska inlämnas i morgon vid midnatt och som jag inte gjort någonting vettigt på sedan jag fick uppgifterna innan jul... Jag har helt enkelt inte orkat bry mig med allt annat som snurrat i mitt liv.

    Jag har satt som mål att lämna in någonting i alla fall, för en inlämnad hemtenta kan inte få underkänt, bara krav på komplettering.
    "Klaga ej över mörkret. Dra ut huvudet ur röven istället."

    /Mark Levengood
  2. 1
    Matt efter en lång natt. I natt sov jag urdåligt. Jag vaknade flera gånger med en känsla av att jag inte ens hade somnat från den stund jag lade mig ner i sängen. Skruvade och vred mig fram och tillbaka.

    Jag känner mig trots detta inte tröttare än vanligt så jag hoppas jag kan vara effektiv med min hemtenta som ska inlämnas i morgon vid midnatt och som jag inte gjort någonting vettigt på sedan jag fick uppgifterna innan jul... Jag har helt enkelt inte orkat bry mig med allt annat som snurrat i mitt liv.

    Jag har satt som mål att lämna in någonting i alla fall, för en inlämnad hemtenta kan inte få underkänt, bara krav på komplettering.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Så'na där nätter är jobbiga, jag har så'na ibland, det känns liksom man inte får någon riktig sömn alls. Men det går att överleva dagen efter, så det hoppas jag du gör utan att känna dig totalt ihopsäckad. Ta tag i hemtentan så bra du kan, jag tror du känner dig bättre sedan. Kram !
  4. 2
    Så'na där nätter är jobbiga, jag har så'na ibland, det känns liksom man inte får någon riktig sömn alls. Men det går att överleva dagen efter, så det hoppas jag du gör utan att känna dig totalt ihopsäckad. Ta tag i hemtentan så bra du kan, jag tror du känner dig bättre sedan. Kram !
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3
    Jobbigt med sömnslös natt! Speciellt när man har en tenta att fixa...hoppas orken håller i sig resten av dagen.

    Själv är jag väldigt trött idag efter att ha varit på jazzkonsert igår kväll, slank visst ner något glas rödvin också, så man är ju lagom mör idag :-)
    Jag får lägga mig tidigt ikväll istället hihi.

    Hoppas allt är bra med barnen, skolan, M och framförallt med dig och le morale. kram!
  6. 3
    Jobbigt med sömnslös natt! Speciellt när man har en tenta att fixa...hoppas orken håller i sig resten av dagen.

    Själv är jag väldigt trött idag efter att ha varit på jazzkonsert igår kväll, slank visst ner något glas rödvin också, så man är ju lagom mör idag :-)
    Jag får lägga mig tidigt ikväll istället hihi.

    Hoppas allt är bra med barnen, skolan, M och framförallt med dig och le morale. kram!

Liknande trådar

  1. Fick i allafall en lång natt i natt
    By Es mamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-05, 10:40
  2. Jag är alldeles matt efter
    By Ulrika med trean in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 19:13
  3. Efter en lång natt...
    By Linda m. Danne&Zebbe in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-12, 20:19
  4. Matt efter
    By Anja m 2 bf 28/6 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 16:49
  5. Matt och urlakad efter skrapning
    By Augusta in forum Missfall
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 22:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar