Leder, muskler
Övriga funktionshinder
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Leder, muskler

    Någon mer än jag som saknar ett forum för muskel och/eller ledsjukdomar... ?
  2. 1
    Leder, muskler Någon mer än jag som saknar ett forum för muskel och/eller ledsjukdomar... ?
  3. Xappoline
    #2
    Det fanns ett för muskelsjukdomar tidigare men de tyckte på AFF att det hade för låg aktivitet och så blev det så att vi skjutsades in på Övriga funktionshinder. Det här forumet är lite svårt - för brett. Men jag är här i brist på andra. Om du vill komma i kontakt med många andra med muskelsjukdomar är mitt bästa tips funktionshinder.se som har en väldig aktivitet.
  4. 2
    Det fanns ett för muskelsjukdomar tidigare men de tyckte på AFF att det hade för låg aktivitet och så blev det så att vi skjutsades in på Övriga funktionshinder. Det här forumet är lite svårt - för brett. Men jag är här i brist på andra. Om du vill komma i kontakt med många andra med muskelsjukdomar är mitt bästa tips funktionshinder.se som har en väldig aktivitet.
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Tusen tack, där ska jag kika direkt!
    Det har känts så knepigt att skriva här... för om något så är det ju inaktivt här och folk hittar liksom inte hit till övrigt :-/
  6. 3
    Tusen tack, där ska jag kika direkt!
    Det har känts så knepigt att skriva här... för om något så är det ju inaktivt här och folk hittar liksom inte hit till övrigt :-/
  7. Xappoline
    #4
    Jag kollar in här ofta och jag svarar på allt som jag kan relatera till och det är väl så man får försöka hålla forumet i gång. Jag har inte så ofta egna frågor, jag har andra vägar för det, men vill gärna vägleda och stödja någon som söker eller är orolig eller känner sig ensam på ett eller annat sätt. Det är viktigt att inte sakna det.
  8. 4
    Jag kollar in här ofta och jag svarar på allt som jag kan relatera till och det är väl så man får försöka hålla forumet i gång. Jag har inte så ofta egna frågor, jag har andra vägar för det, men vill gärna vägleda och stödja någon som söker eller är orolig eller känner sig ensam på ett eller annat sätt. Det är viktigt att inte sakna det.

Liknande trådar

  1. Muskler...
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-09-14, 13:02
  2. Muskler?
    By vardaglia in forum Träning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 15:33
  3. Muskler
    By kayak in forum Ur barnamun
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 08:28
  4. muskler?
    By solli in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 13:22
  5. muskler...
    By mamma till2 in forum Ur barnamun
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 03:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar