sambon har fått jobb
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    sambon har fått jobb

    var på intervjuv i måndags och skulle få besked på fredag.De ringde redan igår och sa att han kunde börja på måndag

    Efter ett års arbetslöshet,lite föräldraledig med över sommaren då jag jobbat kommer vi i fortsättningen ha 2 löner...fatta!

    Ekonomin är körd i botten,jag jobbar ju bara 75% och alla barn kostar,bilen har fått stå senaste månaderna då vi ej har råd.
    Fatta hur skönt det ska bli......att komma på fötter igen.

    Så from måndag blir det mer än 15-timmar på dagis för Calle,så himla skönt att han är inskolad och trivs.Nu när sambon har jobb är det ju inte 15-timmar längre(som vi inte fått bestämma själv heller,gud så irriterad jag varit på det) ....men efter ju har jag ju fått ett mycket bättre schema....så det kommer funka kanon
    Förr var förr...Nu är nu!
  2. 1
    sambon har fått jobb var på intervjuv i måndags och skulle få besked på fredag.De ringde redan igår och sa att han kunde börja på måndag

    Efter ett års arbetslöshet,lite föräldraledig med över sommaren då jag jobbat kommer vi i fortsättningen ha 2 löner...fatta!

    Ekonomin är körd i botten,jag jobbar ju bara 75% och alla barn kostar,bilen har fått stå senaste månaderna då vi ej har råd.
    Fatta hur skönt det ska bli......att komma på fötter igen.

    Så from måndag blir det mer än 15-timmar på dagis för Calle,så himla skönt att han är inskolad och trivs.Nu när sambon har jobb är det ju inte 15-timmar längre(som vi inte fått bestämma själv heller,gud så irriterad jag varit på det) ....men efter ju har jag ju fått ett mycket bättre schema....så det kommer funka kanon
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2

    Helt FANTASTISKT!!!!

    Åhh vad roliga nyheter!!

    GRATTIS!!!!

    Många kramar / L
    Lena med 3 barn
  4. 2
    Helt FANTASTISKT!!!! Åhh vad roliga nyheter!!

    GRATTIS!!!!

    Många kramar / L
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    Åh vad roligt, jättestort GRATTIS!
  6. 3
    Åh vad roligt, jättestort GRATTIS!
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    åh vad skönt för er! Supergrattis! Det är SÅ jobbigt att ha så dålig ekonomi och inte ha råd med något!
  8. 4
    åh vad skönt för er! Supergrattis! Det är SÅ jobbigt att ha så dålig ekonomi och inte ha råd med något!
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Grattis!!! verkligen... Jätteskönt för er!
  10. 5
    Grattis!!! verkligen... Jätteskönt för er!
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    Åh, härliga nyheter!! Förstår att det måste vara jätteskönt att han fått jobb och att få bättre ekonomi!
  12. 6
    Åh, härliga nyheter!! Förstår att det måste vara jätteskönt att han fått jobb och att få bättre ekonomi!
  13. Medlem sedan
    Apr 2007
    #7

    Skönt för er! *imt*

    *
  14. 7
    Skönt för er! *imt* *

Liknande trådar

  1. Idag fick sambon nytt jobb..
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-16, 18:27
  2. sambon har fått jobb
    By xaramia in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-21, 09:07
  3. Sambon har fått jobb
    By GiMTL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 20:31
  4. Nu har sambon fått
    By Nina med 3 busar in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-01, 07:28
  5. Nu har jag fått sambon att putsa
    By pinse in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-19, 16:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar