Vaccinerad
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Vaccinerad

    Ja nu har han fått andra sprutan. Jag sa till han när jaghämtade på dagis idag att vi skulle till BVC om en liten stund. "Nej mamma. Jag vill inte. Blir lessen där." Ja det fick jag till svar. Snacka om att han inte alls ville ha en spruta till utan att jag ens sagt att han skulle få en!

    Vi var först där och de hade ordnat så mysigt med tecknad film, saft och pepparkaka i väntrummet. Inne hos sköterskan var det flera olika distraherande leksaker uppsatta och så det viktigaste då. Trolleristaven och den magiska lådan. Den fick man trolla på när allt var klart och Jakob trollade fram en liten blå elefant som han fick med hem.

    Men det där med att bli ledsen förstår jag inte för han sa inte något alls när de stack den här gången.
    Vill ni läsa min nystartade blogg så maila mig för adressen!
  2. 1
    Vaccinerad Ja nu har han fått andra sprutan. Jag sa till han när jaghämtade på dagis idag att vi skulle till BVC om en liten stund. "Nej mamma. Jag vill inte. Blir lessen där." Ja det fick jag till svar. Snacka om att han inte alls ville ha en spruta till utan att jag ens sagt att han skulle få en!

    Vi var först där och de hade ordnat så mysigt med tecknad film, saft och pepparkaka i väntrummet. Inne hos sköterskan var det flera olika distraherande leksaker uppsatta och så det viktigaste då. Trolleristaven och den magiska lådan. Den fick man trolla på när allt var klart och Jakob trollade fram en liten blå elefant som han fick med hem.

    Men det där med att bli ledsen förstår jag inte för han sa inte något alls när de stack den här gången.
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    skönt att det gick bra men håll koll till kvällen natten det var då Cornelia fick feber.
    Kul med trolleri låda det borde de ha här.
  4. 2
    skönt att det gick bra men håll koll till kvällen natten det var då Cornelia fick feber.
    Kul med trolleri låda det borde de ha här.
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Har inte kollat om det är någon feber än men det tittas ihärdigt på film och sugs på nappen.
  6. 3
    Har inte kollat om det är någon feber än men det tittas ihärdigt på film och sugs på nappen.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Vad bra! Det där lät ju riktigt mysigt :-) Mina knattar har än så länge bara fått första sprutan då vi antingen varit sjuka eller haft förhinder när andra erbjudits.
  8. 4
    Vad bra! Det där lät ju riktigt mysigt :-) Mina knattar har än så länge bara fått första sprutan då vi antingen varit sjuka eller haft förhinder när andra erbjudits.

Liknande trådar

  1. Vaccinerad
    By nillan71 in forum _1005 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-03, 21:08
  2. Vaccinerad
    By Mia m Jesper o lille in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-26, 08:21
  3. då var man vaccinerad
    By rävis in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-23, 11:31
  4. Vaccinerad!
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-20, 19:19
  5. Vaccinerad!
    By elwira76 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-15, 20:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar