Först att plussa!
_1010 Oktoberbarn
  1. Avut
    #1

    Först att plussa!

    Ser ut som att jag är först att plussa i den här ankomstgruppen Testade positivt igår, men beräknad mens på fre. Har inte kollat daum för bf, men antar det borde bli alldeles i början av okt (eller kanske slutet sept, men det blir nog ett okt-barn ändå...). Hoppas det snart dyker upp fler pluss här!
  2. 1
    Först att plussa! Ser ut som att jag är först att plussa i den här ankomstgruppen Testade positivt igår, men beräknad mens på fre. Har inte kollat daum för bf, men antar det borde bli alldeles i början av okt (eller kanske slutet sept, men det blir nog ett okt-barn ändå...). Hoppas det snart dyker upp fler pluss här!
  3. Anonym
    #2
    Grattis!!! Jag hoppas att jag får göra dig sällskap så du inte blir alldeles ensam ;-) Har mina aningar, men vågar inte testa än.. tror jag hade äl för ett par veckor sen, kollade inte med stickor eller så, men kände - och ingen mens än... Känner du något? Några symptom? Lycka till med allt och hoppas vi får följas åt!
  4. 2
    Grattis!!! Jag hoppas att jag får göra dig sällskap så du inte blir alldeles ensam ;-) Har mina aningar, men vågar inte testa än.. tror jag hade äl för ett par veckor sen, kollade inte med stickor eller så, men kände - och ingen mens än... Känner du något? Några symptom? Lycka till med allt och hoppas vi får följas åt!
  5. Anonym
    #3
    Grattis! Jag hoppas också få stanna här men får vackert vänta 1,5 veckor till innan jag kan testa mig.
  6. 3
    Grattis! Jag hoppas också få stanna här men får vackert vänta 1,5 veckor till innan jag kan testa mig.
  7. Anonym
    #4
    Åh, grattis . Jag vill oxå stanna här, på tisdag nästa vecka ska jag prova!!! Vill så gärna
  8. 4
    Åh, grattis . Jag vill oxå stanna här, på tisdag nästa vecka ska jag prova!!! Vill så gärna
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Skulle vara till Avut!!!
  10. 5
    Skulle vara till Avut!!!
  11. Medlem sedan
    Oct 2000
    #6
    Grattis! Jag plussade igår och har vd runt 25 september, men brukar gå över så jag hänger nog lite här hos er också om det är ok...
  12. 6
    Grattis! Jag plussade igår och har vd runt 25 september, men brukar gå över så jag hänger nog lite här hos er också om det är ok...
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    #7

    Grattis!

    Vågar inte testa riktigt än :/
    When you have seen only one set of footprints is when I carried you
  14. 7
    Grattis! Vågar inte testa riktigt än :/
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8
    Grattis! Smitta gärna av dig lite till oss här!
    Lycka till med graviditeten!
    Kram
  16. 8
    Grattis! Smitta gärna av dig lite till oss här!
    Lycka till med graviditeten!
    Kram
  17. HOPPAS på +
    #9
    Grattis =) hoppas jag oxå får va me här snart
  18. 9
    Grattis =) hoppas jag oxå får va me här snart
  19. Anonyma Soya
    #10
    Positivt idag söndag, så jag är med! Bf blir den tredje :-) kram och vi ses här framöver!!!
  20. 10
    Positivt idag söndag, så jag är med! Bf blir den tredje :-) kram och vi ses här framöver!!!
  21. Medlem sedan
    Jun 2008
    #11
    Tack för alla grattis! Och grattis till er andra som plussat! Håller tummarna för att ni som hoppas på bebis snart får ett plus!
  22. 11
    Tack för alla grattis! Och grattis till er andra som plussat! Håller tummarna för att ni som hoppas på bebis snart får ett plus!

Liknande trådar

  1. Idag är det min tur att plussa!
    By lillefötter in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-18, 10:14
  2. Vill plussa
    By Päronet 2010 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-10-23, 06:51
  3. På tal om att plussa...
    By Jeanne1 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 11:40
  4. Nu ska jag plussa...
    By JohannaJ in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 22:16
  5. Jag VILL plussa!!!
    By Petra & kärlekarna in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-27, 21:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar