j*kla pappa....:(
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    j*kla pappa....:(

    har verkligen ingen bra kontakt med min far och de få gånger han hör av sej är han alltid full av nån anledning, nåväl han ringde nyss, packad såklart. och var väldigt kort o bister i tonen (det är han iofs nästan jämt) jag vet ju att han vet att jag är gravid men jag har inte sagt det till honom personligen då vi ju helt enkelt inte talats vid. så jag sa att han skulle bli morfar igen. svar: jo jag hörde om eländet................så det slutade med att efter en kort dividering så slängde jag på luren. 5 minuter efter så ringde min mamma och berättade att hon nys bett min far dra åt helvete..undrar vad han sagt til henne, vill inte veta ocrkar inte, jag kan bara INTE förstå vrför man bemödar sej att ringa upp sin dotter öht när man bara bara ska vara elak?????? känner mej rätt ledsen ikväll.
  2. 1
    j*kla pappa....:( har verkligen ingen bra kontakt med min far och de få gånger han hör av sej är han alltid full av nån anledning, nåväl han ringde nyss, packad såklart. och var väldigt kort o bister i tonen (det är han iofs nästan jämt) jag vet ju att han vet att jag är gravid men jag har inte sagt det till honom personligen då vi ju helt enkelt inte talats vid. så jag sa att han skulle bli morfar igen. svar: jo jag hörde om eländet................så det slutade med att efter en kort dividering så slängde jag på luren. 5 minuter efter så ringde min mamma och berättade att hon nys bett min far dra åt helvete..undrar vad han sagt til henne, vill inte veta ocrkar inte, jag kan bara INTE förstå vrför man bemödar sej att ringa upp sin dotter öht när man bara bara ska vara elak?????? känner mej rätt ledsen ikväll.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Skickar en styrkekram! Vet precis hur det kan vara...
  4. 2
    Skickar en styrkekram! Vet precis hur det kan vara...
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3
    Det låter som om din far är missbrukare och inte riktigt vet vad han gör. Vilket inte ursäktar någonting dock, förstår att du är ledsen. Försök att inte ta åt dig! Styrkekram.
  6. 3
    Det låter som om din far är missbrukare och inte riktigt vet vad han gör. Vilket inte ursäktar någonting dock, förstår att du är ledsen. Försök att inte ta åt dig! Styrkekram.
  7. Medlem sedan
    Oct 2009
    #4
    Det låter som din pappa har svårt att visa känslor. Det kan vara det som är problemet med honom, men innerst inne bryr han sig om när han ändå ringer. Jag hann knappt bli riktig vuxen när jag förlorade föräldrarna så jag hann aldrig uppleva egen familj med mina föräldrar.
  8. 4
    Det låter som din pappa har svårt att visa känslor. Det kan vara det som är problemet med honom, men innerst inne bryr han sig om när han ändå ringer. Jag hann knappt bli riktig vuxen när jag förlorade föräldrarna så jag hann aldrig uppleva egen familj med mina föräldrar.
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5
    Usch, vad trist. SKickar en stor kram. Hoppas att du slipper sådana samtal i fortsättningen.
  10. 5
    Usch, vad trist. SKickar en stor kram. Hoppas att du slipper sådana samtal i fortsättningen.

Liknande trådar

  1. Min pappa...
    By -Tessie- in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-17, 18:21
  2. Min pappa
    By Anonym in forum Sorg
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 14:39
  3. Min pappa *ot*
    By callelin in forum _0607 Julibarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 13:33
  4. Bli pappa?
    By peter56 in forum Hem & fritid
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 13:04
  5. Pappa
    By mia-b in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 22:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar