Vile 1 år
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    Vile 1 år

    Idag fyllde Vile 1år och jag känner mig lite lätt snuvad på hela hans första år!
    Vart tog det vägen?

    Vi har firat med ett besök hos fotografen och lite kalas för släkten på min sida.
    Av oss fick han en bobby car, lite kläder, en maracas i trä (väldigt uppskattad) och några bilar från vikingtoys.

    Nu rasslar det väl till ordentligt med födelsedagar o vi misstänker att vi missar ganska många då vi inte är inne så ofta så vi skickar massa grattis till alla "feburari" födelsebarn!

    Kram
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Thea 11 september 06 & Vile 20 januari 09 ♥ ¸.•°´¯) ♥


    Fotomontage http://www.onetruemedia.com/my_share...edium=text_url
  2. 1
    Vile 1 år Idag fyllde Vile 1år och jag känner mig lite lätt snuvad på hela hans första år!
    Vart tog det vägen?

    Vi har firat med ett besök hos fotografen och lite kalas för släkten på min sida.
    Av oss fick han en bobby car, lite kläder, en maracas i trä (väldigt uppskattad) och några bilar från vikingtoys.

    Nu rasslar det väl till ordentligt med födelsedagar o vi misstänker att vi missar ganska många då vi inte är inne så ofta så vi skickar massa grattis till alla "feburari" födelsebarn!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Grattis lille store Vile!

    Maraccas har varit en trogen följeslagare till M! Det var den första leksak hon kunde greppa och hon väljer den fortfarande gärna :-)
  4. 2
    Grattis lille store Vile!

    Maraccas har varit en trogen följeslagare till M! Det var den första leksak hon kunde greppa och hon väljer den fortfarande gärna :-)
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Åh grattis!!
    Ja tiden går verkligen fort! det är nästan lite läskigt
    Vet du vad jag läste att ni köpt till honom? En mascara! Och inte en maracas! Haha. Jag började fundera lite lätt måste jag säga ;P
    kram på er
  6. 3
    Åh grattis!!
    Ja tiden går verkligen fort! det är nästan lite läskigt
    Vet du vad jag läste att ni köpt till honom? En mascara! Och inte en maracas! Haha. Jag började fundera lite lätt måste jag säga ;P
    kram på er
  7. Medlem sedan
    May 2006
    #4
    Tack :-)

    Ja, storasysters maraccas har varit väldigt poppis så vi köpte en egen till honom. Storasysters är dock fortafarande roligast!
  8. 4
    Tack :-)

    Ja, storasysters maraccas har varit väldigt poppis så vi köpte en egen till honom. Storasysters är dock fortafarande roligast!
  9. Medlem sedan
    May 2006
    #5
    Tack :-)

    Haha.. ja en trä mascara skulle nog va uppskattat ;-)
  10. 5
    Tack :-)

    Haha.. ja en trä mascara skulle nog va uppskattat ;-)

Liknande trådar

  1. Till er som vile bli uppskrivna+ tävling
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-02, 20:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar