nu har jag tjurat lite i min nya
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    nu har jag tjurat lite i min nya

    ankomstgrupp och tänkte gå hit också och tycka synd om mig själv.
    Vi ska på semestern i morgon - Kanarieöarna - och jag måste fixa en miljon saker på jobbet idag innan det blir semesterdags. Och, då går jag och blir sjuk!!
    Jag mår pyton och har feber och ser dimmigt, men måste vara här. Känner mig produktiv som en, ja...erm...ål som inte vet hur den ska hitta till Sargassohavet.

    Usch, jag ser inte fram mot en flygresa utan möjlighet att ta ett glas rött för att döva flygrädslan, och inte mot en flygresa med Folke som inte vill stanna i knät på mig utan som vill springa överallt i flygplanet och inte mot att sova i en främmande säng.
    Förhoppningsvis kan jag tycka så synd om mig själv idag att allt blir bättre i morgon när det väl bär av ;-)
  2. 1
    nu har jag tjurat lite i min nya ankomstgrupp och tänkte gå hit också och tycka synd om mig själv.
    Vi ska på semestern i morgon - Kanarieöarna - och jag måste fixa en miljon saker på jobbet idag innan det blir semesterdags. Och, då går jag och blir sjuk!!
    Jag mår pyton och har feber och ser dimmigt, men måste vara här. Känner mig produktiv som en, ja...erm...ål som inte vet hur den ska hitta till Sargassohavet.

    Usch, jag ser inte fram mot en flygresa utan möjlighet att ta ett glas rött för att döva flygrädslan, och inte mot en flygresa med Folke som inte vill stanna i knät på mig utan som vill springa överallt i flygplanet och inte mot att sova i en främmande säng.
    Förhoppningsvis kan jag tycka så synd om mig själv idag att allt blir bättre i morgon när det väl bär av ;-)
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Varför blir man alltid sjuk när det inte passar? Eller har man alltid något mer eller mindre viktigt att göra så att det bara känns så? Jag var förkyld för inte alls längesen, blev frisk för bara någon vecka sen, och nu över en natt blev jag dunderförkyld igen! Det är så irriterande! Det innebär att jag måste lägga träningen på is några dagar igen, för jag presterar så sjukt dåligt när jag är minsta lilla förkyld så det är inte lönt att försöka. Sen ska vi ut imorrn och se ett band på en klubb och det blir ju toppenroligt när näsan rinner och huvudet känns tungt... :/

    Du får proppa dig full med tabletter idag och hoppas att det går över tills imorgon! Trevlig resa!
  4. 2
    Varför blir man alltid sjuk när det inte passar? Eller har man alltid något mer eller mindre viktigt att göra så att det bara känns så? Jag var förkyld för inte alls längesen, blev frisk för bara någon vecka sen, och nu över en natt blev jag dunderförkyld igen! Det är så irriterande! Det innebär att jag måste lägga träningen på is några dagar igen, för jag presterar så sjukt dåligt när jag är minsta lilla förkyld så det är inte lönt att försöka. Sen ska vi ut imorrn och se ett band på en klubb och det blir ju toppenroligt när näsan rinner och huvudet känns tungt... :/

    Du får proppa dig full med tabletter idag och hoppas att det går över tills imorgon! Trevlig resa!
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Måste först säga GRATTIS....har helt missat att du är gravid:=) Sen får du en del sympati också eftersom du är sjuk...inte skoj alls. Hoppas det ger med sig snabbt så du får en mysig semester:=)
  6. 3
    Måste först säga GRATTIS....har helt missat att du är gravid:=) Sen får du en del sympati också eftersom du är sjuk...inte skoj alls. Hoppas det ger med sig snabbt så du får en mysig semester:=)
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4

    mange tak!

    nä, jag har inte sett dig härinne på ett tag, jag var nästan lite rädd att livet med heltidsjobb och familj och hela konkarongen blivit för mycket för dig så att du fick lägga ner din internetfamilj :-P

    När vi kommer hem igen så får vi ta oss i kragen igen och ses! Vi hörs då!
  8. 4
    mange tak! nä, jag har inte sett dig härinne på ett tag, jag var nästan lite rädd att livet med heltidsjobb och familj och hela konkarongen blivit för mycket för dig så att du fick lägga ner din internetfamilj :-P

    När vi kommer hem igen så får vi ta oss i kragen igen och ses! Vi hörs då!
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5

    ja, det är väl underligt

    och alltid blir man sjuk lagom till en semester. Fast just i år så blev jag faktiskt inte sjuk till julen, som jag brukar bli - men det tog ju igen sig på den här semestern :-)

    Hoppas du också piggar på dig - eller så får vi ta och snörvla ikapp!
  10. 5
    ja, det är väl underligt och alltid blir man sjuk lagom till en semester. Fast just i år så blev jag faktiskt inte sjuk till julen, som jag brukar bli - men det tog ju igen sig på den här semestern :-)

    Hoppas du också piggar på dig - eller så får vi ta och snörvla ikapp!
  11. Medlem sedan
    Oct 2000
    #6
    Jag hoppas verkligen att det går över och att du får en underbar semester! =)
  12. 6
    Jag hoppas verkligen att det går över och att du får en underbar semester! =)
  13. Medlem sedan
    Jun 2008
    #7
    Nej då, inte för mycket...har bara slöat till mig:=) Ja det hade varit skoj att ses igen. Nu borde ju killarna kunna ha lite utbyte av varandra.
    Ha en underbar semester!!!
  14. 7
    Nej då, inte för mycket...har bara slöat till mig:=) Ja det hade varit skoj att ses igen. Nu borde ju killarna kunna ha lite utbyte av varandra.
    Ha en underbar semester!!!
  15. Medlem sedan
    Oct 2007
    #8
    Om ni vill ses är jag också på. Jag har ju bara sett era magar!

    Eller Folke såg jag en gång på stan på ett jätteavstånd, så att det inte fanns någon chans att hinna fram.
  16. 8
    Om ni vill ses är jag också på. Jag har ju bara sett era magar!

    Eller Folke såg jag en gång på stan på ett jätteavstånd, så att det inte fanns någon chans att hinna fram.
  17. Medlem sedan
    Jun 2008
    #9
    Vi får väl ta en träff när Mella kommit hem igen då.
    Bor du i Lund igen nu?
  18. 9
    Vi får väl ta en träff när Mella kommit hem igen då.
    Bor du i Lund igen nu?

Liknande trådar

  1. Lite Smålfolk, lite Katvig, lite Po.p...
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 16:21
  2. Legat lågt och tjurat
    By CoxOrange in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-02, 08:22
  3. Gått omkring och tjurat...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-09-28, 16:08
  4. Tips önskas!*lite långt+lite despo*
    By lia me F. in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 13:20
  5. Lite blandat.... o lite lite långt...
    By sandra & co in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 08:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar