Ni vet såna här ballonger
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Ni vet såna här ballonger

    Som är färgglada av olika figurer och alltid säljs för snordyra pengar på marknader och dyligt.

    Mina barn fick var sin ballong första veckan i juli av mormor och morfar som var barnvakt. Ballongerna satt fast på var sin pinne och Jennie hade valt en enhörning och Pontus en Dora. De var verkligen stenhårda när de var nya.

    Iaf dessa ballonger har hållit och hållit. Enhörningen gick hädan strax före jul av någon orsak jag inte ens minns (tror någon körde över den eller klev på den) men Dora lever än. Inte fullt lika hård som i somras men nästan.

    Jag får erkänna mig motvilligt lite imponerad, har alltid bara trott att såna där ballonger var skräp som på sin höjd skulle hålla tills man kom hem.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  2. 1
    Ni vet såna här ballonger Som är färgglada av olika figurer och alltid säljs för snordyra pengar på marknader och dyligt.

    Mina barn fick var sin ballong första veckan i juli av mormor och morfar som var barnvakt. Ballongerna satt fast på var sin pinne och Jennie hade valt en enhörning och Pontus en Dora. De var verkligen stenhårda när de var nya.

    Iaf dessa ballonger har hållit och hållit. Enhörningen gick hädan strax före jul av någon orsak jag inte ens minns (tror någon körde över den eller klev på den) men Dora lever än. Inte fullt lika hård som i somras men nästan.

    Jag får erkänna mig motvilligt lite imponerad, har alltid bara trott att såna där ballonger var skräp som på sin höjd skulle hålla tills man kom hem.
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    Ja det e ett problem, att de aldrig går sönder utan man måste ha dem och ha dem och ha dem! Vi har en svampbob från början av september som e lite slak, men håller gör den.
  4. 2
    Ja det e ett problem, att de aldrig går sönder utan man måste ha dem och ha dem och ha dem! Vi har en svampbob från början av september som e lite slak, men håller gör den.
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    I Spanien kan man följa heliumballongernas långa liv i taket på varuhusen
  6. 3
    I Spanien kan man följa heliumballongernas långa liv i taket på varuhusen
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Ja de kan hålla i många månader har jag också märkt. Frågan är bara ifall det är en fördel eller en nackdel. Jag lednar snabbt på dessa ballonger.

    Som är färgglada av olika figurer och alltid säljs för snordyra pengar på marknader och dyligt.

    Mina barn fick var sin ballong första veckan i juli av mormor och morfar som var barnvakt. Ballongerna satt fast på var sin pinne och Jennie hade valt en enhörning och Pontus en Dora. De var verkligen stenhårda när de var nya.

    Iaf dessa ballonger har hållit och hållit. Enhörningen gick hädan strax före jul av någon orsak jag inte ens minns (tror någon körde över den eller klev på den) men Dora lever än. Inte fullt lika hård som i somras men nästan.

    Jag får erkänna mig motvilligt lite imponerad, har alltid bara trott att såna där ballonger var skräp som på sin höjd skulle hålla tills man kom hem.
  8. 4
    Ja de kan hålla i många månader har jag också märkt. Frågan är bara ifall det är en fördel eller en nackdel. Jag lednar snabbt på dessa ballonger.

    Som är färgglada av olika figurer och alltid säljs för snordyra pengar på marknader och dyligt.

    Mina barn fick var sin ballong första veckan i juli av mormor och morfar som var barnvakt. Ballongerna satt fast på var sin pinne och Jennie hade valt en enhörning och Pontus en Dora. De var verkligen stenhårda när de var nya.

    Iaf dessa ballonger har hållit och hållit. Enhörningen gick hädan strax före jul av någon orsak jag inte ens minns (tror någon körde över den eller klev på den) men Dora lever än. Inte fullt lika hård som i somras men nästan.

    Jag får erkänna mig motvilligt lite imponerad, har alltid bara trott att såna där ballonger var skräp som på sin höjd skulle hålla tills man kom hem.
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5

    Barnen har glömt för länge sen

    Men jag är nyfiken på _hur_ länge den kan hålla Skulle jag kasta ut den skulle ingen märka det
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  10. 5
    Barnen har glömt för länge sen Men jag är nyfiken på _hur_ länge den kan hålla Skulle jag kasta ut den skulle ingen märka det
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6

    De här var utan helium

    Annars hade de varit borta för läääääääänge sen
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  12. 6
    De här var utan helium Annars hade de varit borta för läääääääänge sen
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7

    Ja det är ju frågan :)

    Det är ju helt klart en fördel att de håller ett tag iaf. Mer än en vecka känns inte nödvändigt. Vår Dora är mest ett experiment nu, jag är nyfiken på hur länge den kan hänga med.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  14. 7
    Ja det är ju frågan :) Det är ju helt klart en fördel att de håller ett tag iaf. Mer än en vecka känns inte nödvändigt. Vår Dora är mest ett experiment nu, jag är nyfiken på hur länge den kan hänga med.
  15. Medlem sedan
    May 2009
    #8
    Ja, du skrev att det var en pinne sort
  16. 8
    Ja, du skrev att det var en pinne sort

Liknande trådar

  1. Blåser ballonger...
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-06-10, 14:32
  2. Ballonger
    By alissa in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-25, 08:01
  3. Ballonger
    By lite småarg in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 20:31
  4. Ballonger
    By carin in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 10:06
  5. Ballonger är kul
    By Jeanette m. Ramus -03 & Robin -05 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 11:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar