Föreläsning
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Föreläsning

    I går var jag & sambon på en föreläsning om förlossningsvården på Danderyds sjukhus! Förra gången födde vi ju på SöS, så för min mentala förberedelse vill jag iallafall åka till Danderyd och "känna efter" lite

    Det var en superbra föreläsning om själva förlossningen och med alla hormoner i kroppen kan jag säga att det satte igång en hel del i mig, jag fick blinka bort tårar hela tiden På nåt sätt blev det mer verkligt att jag faktiskt inom en snar framtid ska föda barn igen!!

    Den andra delen av föreläsningen handlade om eftervården, tyvärr var hon som föreläste inte alls bra så det blev inte lika intressant då. Men jag fick veta lite mer om patienthotellet iallafall & det var det viktigaste.

    Jag grät hela vägen hem i bilen efter detta Dessa hormoner

    Någon mer som varit på den föreläsningen?
    Någon mer som har önskan att få föda på Danderyd eller har gjort det? Hur var det?
    Mamma till världens bästa Tindra & Hugo!!!!
  2. 1
    Föreläsning I går var jag & sambon på en föreläsning om förlossningsvården på Danderyds sjukhus! Förra gången födde vi ju på SöS, så för min mentala förberedelse vill jag iallafall åka till Danderyd och "känna efter" lite

    Det var en superbra föreläsning om själva förlossningen och med alla hormoner i kroppen kan jag säga att det satte igång en hel del i mig, jag fick blinka bort tårar hela tiden På nåt sätt blev det mer verkligt att jag faktiskt inom en snar framtid ska föda barn igen!!

    Den andra delen av föreläsningen handlade om eftervården, tyvärr var hon som föreläste inte alls bra så det blev inte lika intressant då. Men jag fick veta lite mer om patienthotellet iallafall & det var det viktigaste.

    Jag grät hela vägen hem i bilen efter detta Dessa hormoner

    Någon mer som varit på den föreläsningen?
    Någon mer som har önskan att få föda på Danderyd eller har gjort det? Hur var det?
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Jag har varit på föräldrakurs där som mest handlade om förlossningen på Danderyd. Jag vill föda där, men det är mycket poppis just nu. Jag får dock lite panik om det inte blir där då jag näsatn bara hört bra saker om Danderyd och inte om något annat sjukhus. Men vi kanske ses där
  4. 2
    Jag har varit på föräldrakurs där som mest handlade om förlossningen på Danderyd. Jag vill föda där, men det är mycket poppis just nu. Jag får dock lite panik om det inte blir där då jag näsatn bara hört bra saker om Danderyd och inte om något annat sjukhus. Men vi kanske ses där

Liknande trådar

  1. Föreläsning om EDS
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-11-24, 15:03
  2. föreläsning
    By kaxi in forum Språk- och talstörningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-09-19, 10:31
  3. Jag var på en föreläsning..
    By issy in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 10:18
  4. Föreläsning
    By Ancis in forum Tonåringar
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 09:10
  5. FÖRELÄSNING.
    By KANES in forum Autismspektrum
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 10:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar