Också plus!
_1010 Oktoberbarn
  1. Nr 2 på g :)
    #1

    Också plus!

    Fick också in ett plus igår . Väldigt spännande. Väntar nummer två och har en tvååring sedan innan.

    Håller mig också anonym här ett tag, eftersom ingen mera än min sambo vet något ännu.

    När jag räknar så kommer nog beräknad födsel hamna 30 sep-1okt, men jag går garanterat över tiden så...
  2. 1
    Också plus! Fick också in ett plus igår . Väldigt spännande. Väntar nummer två och har en tvååring sedan innan.

    Håller mig också anonym här ett tag, eftersom ingen mera än min sambo vet något ännu.

    När jag räknar så kommer nog beräknad födsel hamna 30 sep-1okt, men jag går garanterat över tiden så...
  3. 5:an på jäsning
    #2

    Grattis!

    Har bf 1/10 enl. sm, men kommer nog att bli flyttad i samband med ul. Har blivit det varje gång & då alltid fått ett tididgare bf än enl. senaste mens. Så kanske kommer denna redan i september?

    Är också anonym ett tag, då bara maken vet om att nr.5 är på g. Vår yngsta är bara 6 månader gammal.
  4. 2
    Grattis! Har bf 1/10 enl. sm, men kommer nog att bli flyttad i samband med ul. Har blivit det varje gång & då alltid fått ett tididgare bf än enl. senaste mens. Så kanske kommer denna redan i september?

    Är också anonym ett tag, då bara maken vet om att nr.5 är på g. Vår yngsta är bara 6 månader gammal.
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    Jag har också bf i september men brukar gå över så jag hänger lite i båda grupperna om det är ok. =)
  6. 3
    Jag har också bf i september men brukar gå över så jag hänger lite i båda grupperna om det är ok. =)
  7. Anonyma Soya
    #4
    Grattis!! Jag är också med här nu, väntar den 3:e men blir förmodligen innan... Visst är det spännande, man vill bara skrika ut beskedet, men vi ska hålla oss lite lugna.. ;-)
  8. 4
    Grattis!! Jag är också med här nu, väntar den 3:e men blir förmodligen innan... Visst är det spännande, man vill bara skrika ut beskedet, men vi ska hålla oss lite lugna.. ;-)
  9. Nr 2 på g :)
    #5
    Tack för grattishälsningarna och detsamma till er!
    Kul att det redan börjar rulla in lite fok här.
    Ser att det finns många med mycket erfarenhet här också! Har någon börjat känna av något illamående ännu? Jag mådde väldigt dåligt sist, men minns inte när det satte igång... Misstänker att det var lite längre fram...
  10. 5
    Tack för grattishälsningarna och detsamma till er!
    Kul att det redan börjar rulla in lite fok här.
    Ser att det finns många med mycket erfarenhet här också! Har någon börjat känna av något illamående ännu? Jag mådde väldigt dåligt sist, men minns inte när det satte igång... Misstänker att det var lite längre fram...
  11. Avut
    #6
    Grattis! Jag har också ett barn sedan tidigare, 1½ år.
  12. 6
    Grattis! Jag har också ett barn sedan tidigare, 1½ år.
  13. Medlem sedan
    Apr 2003
    #7
    Många gratulationer!
  14. 7
    Många gratulationer!
  15. HOPPAS på +
    #8
    GRATTIS
  16. 8
    GRATTIS

Liknande trådar

  1. F-n också!
    By peter56 in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-06-20, 19:22
  2. Jag också...
    By mamma_i_norr in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 17:10
  3. Har också...
    By emja0103 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-18, 19:38
  4. Också verkar denna månad vara körd också
    By Anis in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 13:59
  5. vi också
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 20:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar