Lycka!
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Lycka!

    Just nu är det härligt att leva! Jag har i tidigare inlägg berättat om våra vänner som blev gravida efter 7 år, en graviditet som gick från lycka till sorg och nu slutligen hur deras pojk föddes och hans kamp för livet började.

    I förrgår var dom och köpte spjälsängen för han kommer att överleva med största säkerhet (om inget väldigt oväntat händer). Han har blivit av med respiratorn och andas helt själv, han är opererad och det gick bättre än väntat, allt går enligt planen! Idag fick jag se honom via webkamera för första gången och Alicia fick se sin blivande make () för första gången, båda gallskrek

    Jag är så lycklig, kan det här bli ett år av lycka och inte ett år md mest sorg och tråkigheter som förra året? Jag hoppas
    Alex 040628 och Alicia 091031

    Besök vår hemsida!
    http://www.kangas-nilsson.se
  2. 1
    Lycka! Just nu är det härligt att leva! Jag har i tidigare inlägg berättat om våra vänner som blev gravida efter 7 år, en graviditet som gick från lycka till sorg och nu slutligen hur deras pojk föddes och hans kamp för livet började.

    I förrgår var dom och köpte spjälsängen för han kommer att överleva med största säkerhet (om inget väldigt oväntat händer). Han har blivit av med respiratorn och andas helt själv, han är opererad och det gick bättre än väntat, allt går enligt planen! Idag fick jag se honom via webkamera för första gången och Alicia fick se sin blivande make () för första gången, båda gallskrek

    Jag är så lycklig, kan det här bli ett år av lycka och inte ett år md mest sorg och tråkigheter som förra året? Jag hoppas
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Åh vad härligt! Sitter här med gåshud över hela kroppen och håret krullar sig på huvudet

    Håller tummarna för att det blir ett år av lycka
  4. 2
    Åh vad härligt! Sitter här med gåshud över hela kroppen och håret krullar sig på huvudet

    Håller tummarna för att det blir ett år av lycka
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Vilka härliga nyheter!!! Det var ju underbart att höra!
  6. 3
    Vilka härliga nyheter!!! Det var ju underbart att höra!
  7. Medlem sedan
    Mar 2009
    #4
    Åh, vad härligt det låter! Tänkt på dina vänner ibland sedan du skrev om att de skulle snitta.

    Vilken start på året!
  8. 4
    Åh, vad härligt det låter! Tänkt på dina vänner ibland sedan du skrev om att de skulle snitta.

    Vilken start på året!

Liknande trådar

  1. Lo är här!!! *Lycka*
    By QueenOfNight in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-05-24, 17:28
  2. LYCKA !!!!!!!!!
    By Norrlands-mamma in forum Autismspektrum
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-04-23, 14:27
  3. Lycka är att...
    By LoL in forum Diabetes
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 16:37
  4. *lycka*
    By leoleo in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 18:13
  5. Lycka...
    By xenon in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-03, 11:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar