Jag ville så gärna vara med här..
_1010 Oktoberbarn
  1. Anonyma Soya
    #1

    Jag ville så gärna vara med här..

    ...och det ska jag! Bf 3/10 - min pappas födelsedag! Jag håller mig lite anonym, men har tre barn sedan innan (yngsta fyller 8) och nu blir det första med ny man. Underbart, jag är så glad! 34 år och bor i Sthlm...
    Jag räknar iofs med att föda i slutet av september, men det är här med er jag vill hänga :-)

    Lycka till med era graviditeter!
    Kramar från Soya
  2. 1
    Jag ville så gärna vara med här.. ...och det ska jag! Bf 3/10 - min pappas födelsedag! Jag håller mig lite anonym, men har tre barn sedan innan (yngsta fyller 8) och nu blir det första med ny man. Underbart, jag är så glad! 34 år och bor i Sthlm...
    Jag räknar iofs med att föda i slutet av september, men det är här med er jag vill hänga :-)

    Lycka till med era graviditeter!
    Kramar från Soya
  3. Nr 2 på g :)
    #2
    Vad roligt! Grattis!!! Får väl se om h*n lyckas pricka pappas dag då.

    Har själv ett oktoberbarn sedan tidigare, men jag hoppas att hon får behålla sin dag för sig själv. Vore ju lustigt om det blev samma dag när det finns så många dagar att välja på... Risken finns i alla fall.
  4. 2
    Vad roligt! Grattis!!! Får väl se om h*n lyckas pricka pappas dag då.

    Har själv ett oktoberbarn sedan tidigare, men jag hoppas att hon får behålla sin dag för sig själv. Vore ju lustigt om det blev samma dag när det finns så många dagar att välja på... Risken finns i alla fall.
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Stort grattis!
  6. 3
    Stort grattis!
  7. Anonyma Soya
    #4
    Tack så mycket! Härligt, härligt! :-)
  8. 4
    Tack så mycket! Härligt, härligt! :-)
  9. Anonyma Soya
    #5
    Jag har också ett oktoberbarn, men han fyller den 13:e och det tror jag är i senaste laget denna gång.. men sen fyller jag själv den 6:e.. och den dagen kanske jag blir av med nu! Men, som jag sa innan nånstans, så tror jag det blir en septemberbebis, en sen en :-) Vi får försöka pricka in rätt datum när det är dags!
  10. 5
    Jag har också ett oktoberbarn, men han fyller den 13:e och det tror jag är i senaste laget denna gång.. men sen fyller jag själv den 6:e.. och den dagen kanske jag blir av med nu! Men, som jag sa innan nånstans, så tror jag det blir en septemberbebis, en sen en :-) Vi får försöka pricka in rätt datum när det är dags!
  11. HOPPAS på +
    #6
    GRATTIS
  12. 6
    GRATTIS
  13. Anonym 4
    #7
    Grattis! Va kul!!
  14. 7
    Grattis! Va kul!!

Liknande trådar

  1. Där fick man för man ville vara lat
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-09, 18:06
  2. Jag ville så gärna. . . .
    By anonymt namn in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 13:33
  3. här ville jag ju inte vara
    By -AT- in forum Gravidsnack
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 20:25
  4. Pappan ville så gärna berätta...
    By Annelie bf 14/1 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 18:17
  5. Jag ville ju vara först
    By fjella in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 15:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar