Någon som har ett Norden matbord i vitt?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Någon som har ett Norden matbord i vitt?

    Bra, dåligt, duger?

    jag behöver ett vitt matbord, gärna enkelt och inte modernt, har sett ett jag ev kan tänka mig på Mio har redan ett sådant men tänkte mig ett billigare nu, då vi har end hel del renoveringar pga bla ett badrum... och ett vardagsrum. Matbordet ska bo i vardagsrummet..

    Om ni fick två rum att använda som ni ville hur skulle ni utnyttja de rummen, ena rummet måste ha sovmöjlighet.
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Någon som har ett Norden matbord i vitt? Bra, dåligt, duger?

    jag behöver ett vitt matbord, gärna enkelt och inte modernt, har sett ett jag ev kan tänka mig på Mio har redan ett sådant men tänkte mig ett billigare nu, då vi har end hel del renoveringar pga bla ett badrum... och ett vardagsrum. Matbordet ska bo i vardagsrummet..

    Om ni fick två rum att använda som ni ville hur skulle ni utnyttja de rummen, ena rummet måste ha sovmöjlighet.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    jepp vi har det, det största av dem. Bra i strl är det men har duk på, gissar det blir snabbt fult annars om man har några barn..
    Köpte vårt i slutet på året men har redan lyckats få några hack i benen nog av stolar som barnen skjutit in i dem.
  4. 2
    jepp vi har det, det största av dem. Bra i strl är det men har duk på, gissar det blir snabbt fult annars om man har några barn..
    Köpte vårt i slutet på året men har redan lyckats få några hack i benen nog av stolar som barnen skjutit in i dem.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Jag tänkte i sådant fall köpa den mindre varianten som blir 202 utfällt, ska ha det som matsalsbord, tillsammans, har inte så många småbarn på middag:-) kanske får man barnbarn om några år eller kanske inte, mitt yngsta barn blir snart 19 år!!!
  6. 3
    Jag tänkte i sådant fall köpa den mindre varianten som blir 202 utfällt, ska ha det som matsalsbord, tillsammans, har inte så många småbarn på middag:-) kanske får man barnbarn om några år eller kanske inte, mitt yngsta barn blir snart 19 år!!!

Liknande trådar

  1. Hjälp!! Syltfläckar på vitt matbord
    By mmaria38 in forum Hem & fritid
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2012-01-21, 21:35
  2. Vitt matbord?
    By Indra in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 17:25
  3. Brun/svart matbord någon?
    By MiniLejon in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-18, 15:48
  4. Norden eller åminne matbord i björk?
    By Mooby in forum Hem & fritid
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 21:01
  5. Någon som målat sitt matbord?
    By 76an in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-13, 14:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar