3:an på G
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    3:an på G

    10 månader tog det men nu änteligen fick vi positivt. Vi är så glada att vi bara går omkring och ler.

    Två älsklingar har vi redan. Liv född 05 och William 02, båda dessa kom till på första försöket så dessa 10 månader har varit många besvikelser.

    Kan inte skriva mer nu, är så himla lycklig och kan fortfarande inte förstå något...
    ~*~ Du får ingen tröst av min inre röst....~*~
  2. 1
    3:an på G 10 månader tog det men nu änteligen fick vi positivt. Vi är så glada att vi bara går omkring och ler.

    Två älsklingar har vi redan. Liv född 05 och William 02, båda dessa kom till på första försöket så dessa 10 månader har varit många besvikelser.

    Kan inte skriva mer nu, är så himla lycklig och kan fortfarande inte förstå något...
  3. Nr 2 på g :)
    #2
    Åh vad roligt! Grattis. Förstår att det måste vara lite extra roligt när man fått vänta så länge. Här har det tagit på första försöket båda gångerna. Blev väldigt förvåndad denna gång... Bara att hoppas att det går som det ska.

    Känns nästan lite oförskämt att det går så lätt när man vet de som kämpar förgäves...
  4. 2
    Åh vad roligt! Grattis. Förstår att det måste vara lite extra roligt när man fått vänta så länge. Här har det tagit på första försöket båda gångerna. Blev väldigt förvåndad denna gång... Bara att hoppas att det går som det ska.

    Känns nästan lite oförskämt att det går så lätt när man vet de som kämpar förgäves...
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Så roligt! Grattis!
  6. 3
    Så roligt! Grattis!
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Tack så mycket!!
    Bägge mina tidigare barn kom till på första försöket så det har kännts en smula frustrerande. Var helt säker på att var något som var fel eftersom mina hormoner gav mig vansinnig PMS som höll i sig i 2 veckor av menscykelns 4, samt att cykel varierade mellan 19 dagar och 34, de problemen hade jag inte med de tidigare

    Ja nu är jag lycklig!!! Tänk när man får berätta för Liv vars största önskan är att bli storasyster (hon blir 5 i april) att hon skall bli det.

    Ser fram emot en mysig tid här på ankomstgruppen.

    bf 3/10
  8. 4
    Tack så mycket!!
    Bägge mina tidigare barn kom till på första försöket så det har kännts en smula frustrerande. Var helt säker på att var något som var fel eftersom mina hormoner gav mig vansinnig PMS som höll i sig i 2 veckor av menscykelns 4, samt att cykel varierade mellan 19 dagar och 34, de problemen hade jag inte med de tidigare

    Ja nu är jag lycklig!!! Tänk när man får berätta för Liv vars största önskan är att bli storasyster (hon blir 5 i april) att hon skall bli det.

    Ser fram emot en mysig tid här på ankomstgruppen.

    bf 3/10
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Tack så mycket!!
  10. 5
    Tack så mycket!!
  11. Anonyma Soya
    #6
    Grattis!!! Jag har också en 02:a (flicka)+ en 00:a och en 99:a (pojkar) :-)
    Visst är det ofattbart härligt, jag vill att alla ska veta, men ska hålla mig ett tag - kan ju knappt fatta det själv...
  12. 6
    Grattis!!! Jag har också en 02:a (flicka)+ en 00:a och en 99:a (pojkar) :-)
    Visst är det ofattbart härligt, jag vill att alla ska veta, men ska hålla mig ett tag - kan ju knappt fatta det själv...
  13. HOPPAS på +
    #7
    GRATTIS =)
  14. 7
    GRATTIS =)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar