weekendresa
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    weekendresa

    Behöver hjälp med att hitta en weekendresa för mig och maken (ev. åttaåringen oxå). Har eg. inga speciella önskemål om var men det ska helst vara 13/5-16/5. Vet inte var jag ska börja leta...
  2. 1
    weekendresa Behöver hjälp med att hitta en weekendresa för mig och maken (ev. åttaåringen oxå). Har eg. inga speciella önskemål om var men det ska helst vara 13/5-16/5. Vet inte var jag ska börja leta...
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Börja med att leta billiga flygbiljetter
  4. 2
    Börja med att leta billiga flygbiljetter
  5. Anonym
    #3
    Behöver hjälp med att hitta en weekendresa för mig och maken (ev. åttaåringen oxå). Har eg. inga speciella önskemål om var men det ska helst vara 13/5-16/5. Vet inte var jag ska börja leta...
    Hittade jättebilliga biljetter till Budapest den helgen... Börja i den ändan, för jag kan hitta på något kul i varje stad.
  6. 3
    Behöver hjälp med att hitta en weekendresa för mig och maken (ev. åttaåringen oxå). Har eg. inga speciella önskemål om var men det ska helst vara 13/5-16/5. Vet inte var jag ska börja leta...
    Hittade jättebilliga biljetter till Budapest den helgen... Börja i den ändan, för jag kan hitta på något kul i varje stad.

Liknande trådar

  1. Weekendresa
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-06-18, 23:13
  2. Weekendresa
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-18, 14:45
  3. weekendresa
    By Lili* in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-29, 20:14
  4. Weekendresa
    By myral in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-23, 18:49
  5. Weekendresa
    By Trollopatra in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-17, 16:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar