kroppen...? (ytligt inlägg!)
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    kroppen...? (ytligt inlägg!)

    Hej
    Sådär, då var amningen avslutad. Lite separationsångest, några få tårar (från mig), men nu känns det bra. Jag kände på mig att det var rätt läge. Men - nu - hallå, hur ser man ut?? Inte som i fornstora dar :-) Hämtar sig kroppsdelarna någonsin eller är det detta som gäller nu, ni som varit med förut?
    Hej hopp!
    (PS, minns ni denna tiden förra året... pust, lite lättare nu i alla fall, eller hur!?!?)
    (Mamma efter IVF till underbara lilla M, född feb-09, tidigare signatur Mammawannebe och Mammagonnabe, nu gravid och väntar i slutet av okt)
  2. 1
    kroppen...? (ytligt inlägg!) Hej
    Sådär, då var amningen avslutad. Lite separationsångest, några få tårar (från mig), men nu känns det bra. Jag kände på mig att det var rätt läge. Men - nu - hallå, hur ser man ut?? Inte som i fornstora dar :-) Hämtar sig kroppsdelarna någonsin eller är det detta som gäller nu, ni som varit med förut?
    Hej hopp!
    (PS, minns ni denna tiden förra året... pust, lite lättare nu i alla fall, eller hur!?!?)
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Jo.. de där kroppsdelarna kommer nog aldrig mer bli sig lika igen... Åtminstonde inte på mig
    Och ja jag minns verkligen hur det var förra året . Man rullade fram och blev misshandlad från insidan Börjar ju så sakta närma mig det stadiet igen men den här får inte komma ut förens i Maj. Men har redan börjat känna mig trött på att vara gravid fast visst jag har ju trots all nästan varit det i 2år med ett litet uppehåll i våras
  4. 2
    Jo.. de där kroppsdelarna kommer nog aldrig mer bli sig lika igen... Åtminstonde inte på mig
    Och ja jag minns verkligen hur det var förra året . Man rullade fram och blev misshandlad från insidan Börjar ju så sakta närma mig det stadiet igen men den här får inte komma ut förens i Maj. Men har redan börjat känna mig trött på att vara gravid fast visst jag har ju trots all nästan varit det i 2år med ett litet uppehåll i våras

Liknande trådar

  1. Ett ytligt inlägg
    By Sunflower in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-05-03, 20:05
  2. Ytligt inlägg
    By -svea- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 08:56
  3. Otroligt ytligt inlägg
    By Lo-X in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 21:07
  4. YTLIGT inlägg
    By Gnagarn in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-01-05, 09:50
  5. Ytligt inlägg i kulturellt snack
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 16:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar