Har plussat
_1010 Oktoberbarn
  1. Anonym
    #1

    Har plussat

    I onsdgs fick jag beskedet, tyvärr känner jag mig inte ett dugg glad över då jag har 2 mf bakom mig. Men men...ska på ul på fredg för jag har ingen som helst aning om vilken v jag är i då mensen inte komit igång sen senaste mf.
  2. 1
    Har plussat I onsdgs fick jag beskedet, tyvärr känner jag mig inte ett dugg glad över då jag har 2 mf bakom mig. Men men...ska på ul på fredg för jag har ingen som helst aning om vilken v jag är i då mensen inte komit igång sen senaste mf.
  3. Anonyma Soya
    #2
    Grattis iaf, även om det är många jobbiga känslor som gör att det är svårt att njuta.
    Jag har MA bakom mig, men förstår att det blir svårare efter två missfall. Jag håller iaf tummarna att det ska gå vägen för oss båda denna gång och tänker på dig på fredag. Du får berätta hur det gick sen!
    Stor kram!!
  4. 2
    Grattis iaf, även om det är många jobbiga känslor som gör att det är svårt att njuta.
    Jag har MA bakom mig, men förstår att det blir svårare efter två missfall. Jag håller iaf tummarna att det ska gå vägen för oss båda denna gång och tänker på dig på fredag. Du får berätta hur det gick sen!
    Stor kram!!
  5. Anonym
    #3
    Gulle dig Tack!
    Hör av mig å lämnar besked. Den här gången följer sambon med, jag fixar inte ett neg besked själv igen. Har även sett till att jag får träffa en annan läkare en han jag träffade sist. Mer okänslig människa får man leta efter..
  6. 3
    Gulle dig Tack!
    Hör av mig å lämnar besked. Den här gången följer sambon med, jag fixar inte ett neg besked själv igen. Har även sett till att jag får träffa en annan läkare en han jag träffade sist. Mer okänslig människa får man leta efter..
  7. HOPPAS på +
    #4
    GRATTIS =)
  8. 4
    GRATTIS =)
  9. Anonym 4
    #5
    Byter "anonym" nick, det är så svårt att hålla isär alla anonyma annars...

    Kommer alltså kalla mig "Anonym 4" tillsvidare
  10. 5
    Byter "anonym" nick, det är så svårt att hålla isär alla anonyma annars...

    Kommer alltså kalla mig "Anonym 4" tillsvidare
  11. Medlem sedan
    Jun 2008
    #6
    Grattis! Håller tummarna att det går vägen denna gång!
  12. 6
    Grattis! Håller tummarna att det går vägen denna gång!

Liknande trådar

  1. Har plussat
    By Anonym in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 09:32
  2. Plussat i dag
    By Stina2 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-31, 18:33
  3. plussat
    By Starchildgirl in forum _0805 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 20:58
  4. PLUSSAT!
    By hemliga jag in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 10:08
  5. ni som plussat!
    By rock strongo in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 15:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar