Anonym...
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Anonym...

    Har ju försökt att vara anonym, men det har liksom inte funkat så bra..., så det är lika bra jag kommer ut ur garderoben Det är jag som är Avut, om nu någon missat det... Skulle tacka för alla grattis och gratta alla som också plussat och hålla tummarna för er som hoppas på pluss. Insåg efter ett tag att jag glömt att vara anonym, bad att få inlägget borttaget och såg sen att jag hunnit skriva ett antal fler inlägg som inte heller var anonyma...

    Jag har sedan tidigare ett barn på 1½ år som heter Liv.
  2. 1
    Anonym... Har ju försökt att vara anonym, men det har liksom inte funkat så bra..., så det är lika bra jag kommer ut ur garderoben Det är jag som är Avut, om nu någon missat det... Skulle tacka för alla grattis och gratta alla som också plussat och hålla tummarna för er som hoppas på pluss. Insåg efter ett tag att jag glömt att vara anonym, bad att få inlägget borttaget och såg sen att jag hunnit skriva ett antal fler inlägg som inte heller var anonyma...

    Jag har sedan tidigare ett barn på 1½ år som heter Liv.
  3. Anonyma Soya
    #2
    Vad kul att få veta lite om dig! Grattis igen! Jag försöker fortfarande hålla mig anonym - vet inte varför, tror det är skrock ;-) men det är svårt att alltid kryssa i den där rutan! Jag har iaf tre barn sedan innan, två pojkar och en flicka. Nu tänkte jag och nya mannen få en liten bäbis :-) Längtar!!!!
  4. 2
    Vad kul att få veta lite om dig! Grattis igen! Jag försöker fortfarande hålla mig anonym - vet inte varför, tror det är skrock ;-) men det är svårt att alltid kryssa i den där rutan! Jag har iaf tre barn sedan innan, två pojkar och en flicka. Nu tänkte jag och nya mannen få en liten bäbis :-) Längtar!!!!

Liknande trådar

  1. Anonym
    By Mallan_86 in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-14, 15:38
  2. anonym...
    By mimiototte in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 14:57
  3. Anonym
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 09:17
  4. Är anonym just nu
    By Anonym in forum Känsliga snack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 17:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar