liten uppdatering bara
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    liten uppdatering bara

    TACK för alla kramar och stöttande ord!!!

    Det gick jätte bra idag faktiskt...det var skittungt och ångestladdat och allt som kommer med situationen, men jag fick verkligen träffa helt fantastisk vårdpersonal som gjorde att en överjävlig situation kändes hyffsat hanterbar...och nästa vecka ska jag få träffa kurator också, det blir bra.

    Nu är jag bara jätte trött.

    Återigen, tack alla snälla rara medmänniskor härinne för ert varma stöd och alla era kramar, dem värmer!

    *kraaaaaaam*
    Krama om dina barn lite extra idag, dem är en gåva!
  2. 1
    liten uppdatering bara TACK för alla kramar och stöttande ord!!!

    Det gick jätte bra idag faktiskt...det var skittungt och ångestladdat och allt som kommer med situationen, men jag fick verkligen träffa helt fantastisk vårdpersonal som gjorde att en överjävlig situation kändes hyffsat hanterbar...och nästa vecka ska jag få träffa kurator också, det blir bra.

    Nu är jag bara jätte trött.

    Återigen, tack alla snälla rara medmänniskor härinne för ert varma stöd och alla era kramar, dem värmer!

    *kraaaaaaam*
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Vad skönt att du har fått träffa rätt människor på rätt plats idag!

    Ta hand om dig!
  4. 2
    Vad skönt att du har fått träffa rätt människor på rätt plats idag!

    Ta hand om dig!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Ta hand om dig nu, vila och tänk på att du är infektionskänslig just nu. Stor kram
  6. 3
    Ta hand om dig nu, vila och tänk på att du är infektionskänslig just nu. Stor kram
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Kram och sköt om dig
  8. 4
    Kram och sköt om dig
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Så skönt att det gick bra idag och att du kände dig väl omhändertagen. Vila både kropp och själ nu!

    Kram!
  10. 5
    Så skönt att det gick bra idag och att du kände dig väl omhändertagen. Vila både kropp och själ nu!

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    Ja visst är det ångestladdat, och att då känna förtroende och bli väl omhändertagen av personalen underlättar väldigt! Bra att du ska träffa en kurator!

    Stor kram!!! Och vila nu, ta hand om dig ordentligt!
  12. 6
    Ja visst är det ångestladdat, och att då känna förtroende och bli väl omhändertagen av personalen underlättar väldigt! Bra att du ska träffa en kurator!

    Stor kram!!! Och vila nu, ta hand om dig ordentligt!
  13. Medlem sedan
    Mar 2009
    #7
    Skönt att det gick bra och att du har det gjort, men bra att du får prata av dig hos någon. Det är inte lätt, kanske extra jobbigt för dig i din situation. Jättekram till dig!
  14. 7
    Skönt att det gick bra och att du har det gjort, men bra att du får prata av dig hos någon. Det är inte lätt, kanske extra jobbigt för dig i din situation. Jättekram till dig!
  15. Medlem sedan
    Mar 2009
    #8
    Kram till dig också. Vila så mycket du kan, been there done that, och jag var också jättetrött!
  16. 8
    Kram till dig också. Vila så mycket du kan, been there done that, och jag var också jättetrött!
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    Låter bra att du träffade bra personal - tänk så oerhört viktigt sådant är i en sån situation. Verkligen A och O!

    Hoppas du har en bra natt och att det går att gå framåt nu. Bra med kurator!

    KRAM!
  18. 9
    Låter bra att du träffade bra personal - tänk så oerhört viktigt sådant är i en sån situation. Verkligen A och O!

    Hoppas du har en bra natt och att det går att gå framåt nu. Bra med kurator!

    KRAM!
  19. Medlem sedan
    Dec 1999
    #10

    Skickar

    massor av varma kramar när jag nu har uppdaterat mig om vad du genomgår.
    Kvinnokliniken har ofta mycket kompetenta kuratorer, som man verkligen ska använda sig av för att orka i allt det tunga.
    Verkligen sorgligt, och jag beklagar verkligen, men ni klarar det här.
  20. 10
    Skickar massor av varma kramar när jag nu har uppdaterat mig om vad du genomgår.
    Kvinnokliniken har ofta mycket kompetenta kuratorer, som man verkligen ska använda sig av för att orka i allt det tunga.
    Verkligen sorgligt, och jag beklagar verkligen, men ni klarar det här.

Liknande trådar

  1. Bara en liten uppdatering....
    By DollyLolly in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-08-14, 08:51
  2. bara en liten uppdatering :)
    By -Louisa- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-02-01, 21:04
  3. liten uppdatering bara
    By -Louisa- in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-04-10, 22:23
  4. Bara liten uppdatering
    By azza in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-24, 09:09
  5. Bara en liten uppdatering
    By Kine62 in forum Vikt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar