Snustorr
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Snustorr

    Mina händer är helt snustorra och fingrarna är fulla av sår och sprickor, gör ont som tusan och jag har varit sån läääänge, typ ett år eller ngt. Ingen salva hjälper...vad gör man???
    Lev livet, låt inte livet leva dig
    http://livnjutaren.blogspot.com/
  2. 1
    Snustorr Mina händer är helt snustorra och fingrarna är fulla av sår och sprickor, gör ont som tusan och jag har varit sån läääänge, typ ett år eller ngt. Ingen salva hjälper...vad gör man???
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Va jobbigt Jag antar att du testat Locobase repair? Det enda som är kvar isf är att låta maken/sambon diska och ta hand om all våtgöra
  4. 2
    Va jobbigt Jag antar att du testat Locobase repair? Det enda som är kvar isf är att låta maken/sambon diska och ta hand om all våtgöra
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Jag med! Jag tänker att om man tar sån fotkräm, du vet? Så smörjer man på ett jevvla lager och tar på vantar. Det borde ju hjälpa?
    Jag smörjer med allt: olja, försvarets den där lille gröne, vanlig handkräm, fotsalva, alltalltallt. Det bara krasar i skinnet ju.
  6. 3
    Jag med! Jag tänker att om man tar sån fotkräm, du vet? Så smörjer man på ett jevvla lager och tar på vantar. Det borde ju hjälpa?
    Jag smörjer med allt: olja, försvarets den där lille gröne, vanlig handkräm, fotsalva, alltalltallt. Det bara krasar i skinnet ju.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    så var mina förrut, helt trasiga men 2007 började jag äta Omega2 och de är nu så fina helt otroligt:-) testa omega3...
  8. 4
    så var mina förrut, helt trasiga men 2007 började jag äta Omega2 och de är nu så fina helt otroligt:-) testa omega3...
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5
    Jepp har testat den. Jag funderar på att skaffa handskar faktist...
  10. 5
    Jepp har testat den. Jag funderar på att skaffa handskar faktist...
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Ja, den har jag inte hört förr...ska prova helt klart! Tack
  12. 6
    Ja, den har jag inte hört förr...ska prova helt klart! Tack
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7
    Så har mina hände också varit, fått alla möjliga salvor av läkare, har även provat alternativ men inget har hjälpt. Men så fick jag en tub av en kollega som köpte två och nu har jag jätte fina händer, min hudläkare undrar vad jag har gjort!
    Salvan heter Arnica Essentiel, night Repair balm. Köpt på en postorderfirma. Det finns även andra produkter i samma serie som är bra som jag använder.
    Detta är en salva jag rekommenderar, då den hjälpte mig.
  14. 7
    Så har mina hände också varit, fått alla möjliga salvor av läkare, har även provat alternativ men inget har hjälpt. Men så fick jag en tub av en kollega som köpte två och nu har jag jätte fina händer, min hudläkare undrar vad jag har gjort!
    Salvan heter Arnica Essentiel, night Repair balm. Köpt på en postorderfirma. Det finns även andra produkter i samma serie som är bra som jag använder.
    Detta är en salva jag rekommenderar, då den hjälpte mig.

Liknande trådar

  1. Snustorr i munnen på natten!
    By Delph in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 14:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar